Jump to content

Förhandsboka


armin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varifrån beställde du?

Jag märkte att jag beställt från gameshop och inte spelbutiken ><

ElGiganten, Special Edition. Jag ringde dit 2 gånger innan jag bokade för att höra så jag verkligen skulle få det på Releasedagen och det lovade de. Men när jag sedan ringde igen efteråt så sa de att de inte skickar fören releasedagen. Jag hoppas de skickar imorgon iallafall så kanske jag får på Onsdag men de hade gfått skickat i Fredags för att jag skulle få det på Tisdag och det gjorde de inte. :P

Ångrar lite att jag avbokade Spelbutiken och tog ElGiganten istället men 200 kr är en hel del för mig. Men om jag inte får spelet fören Torsdag eller Fredag så hade jag hellre lagt ut de där extra 200 kr. En dag är väl inte hela världen (jobbigt men man står iallafall ut) men mer än så, då blir det tortyr. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det någon som fått något från GameShop förutom att ordern börjats om igen (makulation av senaste)?

hur menar du att den har börjat om?

Jag har inte hört nånting. jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få spelet på release dagen och dom sa att dom kommer att skicka det på måndag när dom får in det.

Jag beställde mitt special edition den 8e mars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu kanske men R* har sagt att nästa gta inte kommer o få plats i dvd skiva så den kommer nog inte att komma till x360

Redan bekräftat att Rockstar skrivit på för att göra GTA PS3 exlusivt i framtiden troligen pga det.

Men nu är det ju så att Xbox 360 med allra största säkerhet kommer att få en BR-läsare.

Men spelen kommer inte vara Blu-ray enligt M$ precis som det finns HD-spelare till XBox 360 men de släpper inte spel till formatet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur menar du att den har börjat om?

Jag har inte hört nånting. jag skickade ett mail och frågade om jag skulle få spelet på release dagen och dom sa att dom kommer att skicka det på måndag när dom får in det.

Jag beställde mitt special edition den 8e mars

blev lite orolig och skickade ett mail igår och frågade men har inte fått svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...