Jump to content

Modrequest


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Officiella "jag-söker moddar"-tråden

Tänkte skapa en likadan tråd som Jag söker namnet till ... -tråden fast man frågar efter moddar. Kanske är bra så slipper ju det bli så många trådar. Men vad vet jag kanske en dålig idé.

Regler

§1 - Förklara ditt sökmål seriöst och så bra som möjligt, annars blir det svårare att hjälpa dig.

§2 - Sök igenom tråden innan du frågar efter en mod

§3 - Försök att hålla dig till On-topic

Jag undrar/söker efter en mod till GTA San Andreas som gör ungifär samma sak som denna mod New Vice City 2004. Som gör tex man kan åka taxi vart man vill man ska sätta sig ner och sånt. Om det finns så vill ja gjärna ha en länk :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Officiella "jag-söker moddar"-tråden

Tänkte skapa en likadan tråd som Jag söker namnet till ... -tråden fast man frågar efter moddar. Kanske är bra så slipper ju det bli så många trådar. Men vad vet jag kanske en dålig idé.

Regler

§1 - Förklara ditt sökmål seriöst och så bra som möjligt, annars blir det svårare att hjälpa dig.

§2 - Sök igenom tråden innan du frågar efter en mod

§3 - Försök att hålla dig till On-topic

Jag undrar/söker efter en mod till GTA San Andreas som gör ungifär samma sak som denna mod New Vice City 2004. Som gör tex man kan åka taxi vart man vill man ska sätta sig ner och sånt. Om det finns så vill ja gjärna ha en länk :D

Volvo C30 eller P 1800

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hallå är det nån som vet var man hittar en car spawner till VC? Har googlat men hitta ingen.

Lite sent kanske, men har du testat Dannye's SCM?

Den har en slags spawner i sig, som innehåller de "vanligaste" fordonen som; alla motorcyklar, tanken, Flatbed, bussen, golfbilen, Infernus och Hotring Racer. Filen är drygt en halv megabye stor.

Vet inte om det finns någon slags ensam carspawner som den i SA, till VC men denna funkar någorlunda.

Du kan även spara olika platser där du befinner dig och komma tillbaka när du vill.

Läs manualen, ganska lätt att installera eftersom du bara byter ut main.scm-filen med denna.

http://files.filefront.com/VC+UltimateSCM+...;/fileinfo.html

Nu till MIN fråga.

Det är egentligen ingen särskild mod jag söker, vet inte heller någon bra annan bra topic att skriva i, utan jag vill lära mig hur man gör egna skins till fordon i Vice City och har inte funnit någon topic här, inte heller något bra resultat när jag googlat eller någon tutorial på youtube. Det finns hur mycket som helst här för SA, men har inte hittat något till VC..

Jag vet att någon här borde veta, länka mig till någonting eller förklara gärna själv vilka program man ska använda osv. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...