Jump to content

GTA 4 till PC i oktober


RPK
 Share

Recommended Posts

Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA 4 till PC

Hej var ute på nättet och såg att den hära sidan gick ut och sa att en fransk tidning hade skrivit att GTA 4 skulle komma till PC i oktober i år.

Men skriver även att det inte är bekräftat av Rocketstars games

Förmodligen falsk med tanke på att dom inte har en lämplig källa (som dom skriver i artikeln)

Tur att den är falsk. Bara att fortsätta hoppas att det aldrig kommer till PC. :P

ÄCKEL!!!!! Sluta använd datan om du hatar den så jävla mycket! :angry:

Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför.

Roger that :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förmodligen falsk med tanke på att dom inte har en lämplig källa (som dom skriver i artikeln)

ÄCKEL!!!!! Sluta använd datan om du hatar den så jävla mycket! :(

Roger that :)

Jag har aldrig skrivit att jag hatar datorer. Jag har skrivit att tycker det är bra om inte GTA IV kommer till PC. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trots att jag numera har en 360 vill jag att det kommer till PC eftersom jag tycker att GTA SKALL spelas på dator. Förutom några korta III- och San Andreas-pass har jag aldrig egentligen ens spelat GTA på konsol och det kommer defintivt att kännas konstigt att göra det nu. Imo begränsar konsolformatet spel, främst då pga bristen av mus och de "se-omkring-sig"-möjligheter musen medför.

Du vänjer dig nog väldigt snart. Hell, jag hade nästan aldrig ens hållit i en riktig konsolkontroll, och så spelar jag LCS på PSP och tycker det känns naturligt efter nån timme bara (när jag bestämt vilken invertering jag ska ha) - och tänk på då att PSP saknar både L2, R2, L3, R3 och högerspak! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vänjer dig nog väldigt snart. Hell, jag hade nästan aldrig ens hållit i en riktig konsolkontroll, och så spelar jag LCS på PSP och tycker det känns naturligt efter nån timme bara (när jag bestämt vilken invertering jag ska ha) - och tänk på då att PSP saknar både L2, R2, L3, R3 och högerspak! :(

de e ju sa..for mig iaf... ja vanjer mig med kontrollerna pa ett spel efter bara nagon timme..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...