Jump to content

Tråden om saker du alltid vetat


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Det här är en tråd om saker man alltid vetat. Inte en "visste du att"-tråd. Här säger man allt man vet om saker. Typ sådant som saffecool snackar om på MSN.

Jag börjar med något cool: Erik Per Sullivan, skådespelaren som spelar Dewey (den lilla) i Malcolm in the middle (svensk titel: Malcolm ett geni i familjen), (vars mor är svensk) talar flytande svenska och spelar Mo i filmen Mo som är helt jäkla omöjlig att få tag i.

Jag ber om ursäkt på förhand om det är en dålig tråd men jag tyckte det skulle vara bra med en sån här tråd.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte denna tråd typ som denna? Visit My Website

Jag vet att Agent inte kommer bli moderator. Här är ett bra exempel på det då han hade låst den här tråden. (Om den varit i GTA IV-delen vill säga. (Fast så SKA den ju egentligen bli låst, så där gjorde Agent fullt rätt. (Men då motbevisas ju direkt mitt vetande. DAMN YOU!)))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att Agent inte kommer bli moderator. Här är ett bra exempel på det då han hade låst den här tråden. (Om den varit i GTA IV-delen vill säga. (Fast så SKA den ju egentligen bli låst, så där gjorde Agent fullt rätt. (Men då motbevisas ju direkt mitt vetande. DAMN YOU!)))
(Och vad fan får dig att tro att den skulle bli låst? Att ni inte håller on-topic eller? Håll on-topic för fan)

Jag vet att på gtasajtens forum kan man inte skapa en tråd efter en bann utan att folk tror att man spammar och ska hålla på och spamma i tråden så den blir låts. Snälla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Och vad fan får dig att tro att den skulle bli låst? Att ni inte håller on-topic eller? Håll on-topic för fan)

Jag vet att på gtasajtens forum kan man inte skapa en tråd efter en bann utan att folk tror att man spammar och ska hålla på och spamma i tråden så den blir låts. Snälla?

Eftersom Agenten trodde att tråden var likadan som "Saker du alltid velat veta"-tråden, så hade han ju förmodligen låst den. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte den här enorma diskussionen om hurvida Agenten passar eller inte som moderator.

Låt Hultenius avgöra den saken.

Dessutom borde ni behålla era personliga åsikter om honom för er själva, ni hackar på honom inte bara i en tråd, utan i ett antal. Värsta hackkycklingen har han blivit, nu får ni ju ge er...

Vad gäller tråden så hade jag definitivt låst den om jag hade bestämt här. Tycker du på fullaste allvar att det finns tillräckligt med underlag för att behålla tråden, maim?

vad skall vi prata om, saker vi redan vet?

Jag förstår poängen du har, du vill att man skall berätta saker som man känner till men andra inte gör. Men det blir helt enkelt för flummigt, så mycket intresssant känner ingen av oss till...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte den här enorma diskussionen om hurvida Agenten passar eller inte som moderator.

Låt Hultenius avgöra den saken.

Dessutom borde ni behålla era personliga åsikter om honom för er själva, ni hackar på honom inte bara i en tråd, utan i ett antal. Värsta hackkycklingen har han blivit, nu får ni ju ge er...

Vad gäller tråden så hade jag definitivt låst den om jag hade bestämt här. Tycker du på fullaste allvar att det finns tillräckligt med underlag för att behålla tråden, maim?

vad skall vi prata om, saker vi redan vet?

Jag förstår poängen du har, du vill att man skall berätta saker som man känner till men andra inte gör. Men det blir helt enkelt för flummigt, så mycket intresssant känner ingen av oss till...

It was a joke, it was a joke!

Läs parenteserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte den här enorma diskussionen om hurvida Agenten passar eller inte som moderator.

Låt Hultenius avgöra den saken.

Dessutom borde ni behålla era personliga åsikter om honom för er själva, ni hackar på honom inte bara i en tråd, utan i ett antal. Värsta hackkycklingen har han blivit, nu får ni ju ge er...

Vad gäller tråden så hade jag definitivt låst den om jag hade bestämt här. Tycker du på fullaste allvar att det finns tillräckligt med underlag för att behålla tråden, maim?

vad skall vi prata om, saker vi redan vet?

Jag förstår poängen du har, du vill att man skall berätta saker som man känner till men andra inte gör. Men det blir helt enkelt för flummigt, så mycket intresssant känner ingen av oss till...

Jaha. Men "visste du att"-trådarna fick vara kvar. Skulle du låsa dem också?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lingvistikern Joseph Greenberg som dog 2001 var den som gav namn till den Afro-Asiatiska språkfamiljen.

Han har även kommit fram med andra förslag på språkfamiljer, till exempel: Amerind, Euroasiatiska. Fast dom har blivit tungt kritiserade. (Speciellt Amerind).

Sådant har jag alltid vetat, eller rättare sagt, det är sådant jag vet.

Redigerad av saffecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Men "visste du att"-trådarna fick vara kvar. Skulle du låsa dem också?

Nej, möjligtvis låst den och ändrat topictitel på den här.

Den här topictiteln är vilseledande.

Det är gnällandet som stör, håll er till ämnet istället för att hålla på att hacka sönder varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I essingeledens ena bropelare så står det en maskin fasajuten.

Bakgrund:

När pelaren skulle byggas så hade dom en maskin(grävmaskin eller nånting i den stilen) nere i det som senare kommer att bli bropelaren.

Det stod massa cementbilar på rad för att fylla pelaren, antagligen jobbade denna maskin med att få cementan på plats.

Rätt vad det var så fick maskinen tekniska problem och eftersom det stod cementbilar på rad så fanns det ingen tid till att åtgärda problemet. Man beslutade därför att låta den stå kvar, vilket den gör än idag.

Källa: Har fått det berättat för mig av en person (minns inte namn) som jobbade med bygget av bron. Inte mycket till källa men iaf. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Report finns redan en tråd om detta.

Är inte denna tråd typ som denna? Visit My Website

:naughty:

Till höger om mig står det en skål och i den skålen ligger 24 pennor, tre suddgummin, 10 batterier och 23 kronor i blandad valuta.

Lololololol.

---

Jahapp, vad vet jag? Svårt att bara komma på såhär diskret. Jag vet att Sverige övergick till högertrafik den tredje september årgång 1967. Eller att man under valet någon gång under 60-talet drog lott om vem som skulle bilda ny regering pga att båda blocken/partierna hade fått lika många röster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...