Jump to content

En minut lång promo på GTA


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Gamestop har släppt en minut lång promo där dom visar mycket från spelet, videon är gjord i samarbete med Rockstar till folk som har förhandsbokat spelet. :w000t:

Videon kan ses på www.gtagaming.com.

oh. kul att få se mer av hur grafiken verkligen kommer bli. även om det inte var jättemycket gameplay så börjar jag förstå vad man kan vänta sig. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad grymt det är. Vissa detaljer, jag gillar mest fysiken på människorna. Jag menar, kolla när han är full och välter. Ser ju helt sjukt nice ut.

Det är detta som har fattats i ett GTA, Ragdoll-fysik på kropparna! (Vet att det heter europhia eller nåt sånt men jag orkar inte stava till det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad grymt det är. Vissa detaljer, jag gillar mest fysiken på människorna. Jag menar, kolla när han är full och välter. Ser ju helt sjukt nice ut.

Det är detta som har fattats i ett GTA, Ragdoll-fysik på kropparna! (Vet att det heter europhia eller nåt sånt men jag orkar inte stava till det)

Haha du skrev ju de ändå :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...