Jump to content

Blir moderator!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Kom på det nu detta är fake. Vet nog att det är stellhell som håller på. "Hejsan! Det har tyvärr blivit ett missförstånd, det är i själva verket en annan användare som ska bli moderator. Ursäkta om vi gav dig falska förhoppningar." Förstog nog att det var stellhell. Nä nu blev ja allt ägd :D:D

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag tror inte att det är StellHell, varför skulle det vara han?

Men vem annars skulle det vara? Och ja misstänker stellhell när han sa så här "Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig" När Deltanator gjorde en topic. Men moget från en admin att göra detta. Aja lås tråden gör inge mer nytta

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vem annars skulle det vara? Och ja misstänker stellhell när han sa så här "Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig" När Deltanator gjorde en topic. Men moget från en admin att göra detta. Aja lås tråden gör inge mer nytta

Vem som helst med bra humor? tycker bara inte det var Stellish att göra det.

...och StellHell är inte speciellt mogen, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nu fick ja detta mail: Hultenius@Gtasajten.com

Mailet jag skickade till dig innan var inte fake. Jag vill att du ska bli vår nya moderator.Som bevis skickar jag från min mail på Gtasajten nu. Mvh,Hultenius.

Screen: iluv57qm1heh.jpg

Tror det där är också fake. Ja tror på det om Hultan verkligen bekräftar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nu fick ja detta mail: Hultenius@Gtasajten.com

Mailet jag skickade till dig innan var inte fake. Jag vill att du ska bli vår nya moderator.Som bevis skickar jag från min mail på Gtasajten nu. Mvh,Hultenius.

Tror det där är också fake. Ja tror på det om Hultan verkligen bekräftar detta.

Nu är det någon som använder frimail :D

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...