Jump to content

Förföljd av tal?


Icicle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...idiot.

Iscle mår bara bra av en varning, det vet du precis som jag. Och ja jag gissar på stavningen av människans skitnick, han ska vara glad att jag kom ihåg första bokstaven! Eller? Vad fasen ska han vara glad av det om?

Äj, jag svamlar.

---

Nej jag är inte förföljd av tal men på jobbet (turistbyrån) så har en såndär könummervisare som inte är i bruk stått på just 23 hela hösten-våren-vintern och under denna tid så har massor av skit hänt, bla dödsfall, uppsägningar, förföljelser av psykfall etc. Men det är iaf god vän som också är anställd som är skrockfull pga. detta, och inte jag.

---

Hahahahahahahaha, StellHell drar. Episkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iscle mår bara bra av en varning, det vet du precis som jag. Och ja jag gissar på stavningen av människans skitnick, han ska vara glad att jag kom ihåg första bokstaven! Eller? Vad fasen ska han vara glad av det om?

Äj, jag svamlar.

Jag försökte vara rolig, StellHell skrev idiot en maaaaassa gånger, så jag skrev idiot till honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får en varning för du kallade en person för idiot, som hade kallat dig för en idiot, din idiot!

Iscle mår bara bra av en varning, det vet du precis som jag. Och ja jag gissar på stavningen av människans skitnick, han ska vara glad att jag kom ihåg första bokstaven! Eller? Vad fasen ska han vara glad av det om?

Förtjänar jag det här? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Definitivt! För att komma in GTAsajten-gemenskapen måste du först blivit behandlar som en nobody en längre tid.

Känns som jag blivit det sen jag reggade mig :D

min polare tror han är förföljd av nummer 11 :> skoj, då det är kul att jävlas och ta ur batterierna på klockan och ställa den på 11:11 och sån skit ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som jag blivit det sen jag reggade mig :D

min polare tror han är förföljd av nummer 11 :> skoj, då det är kul att jävlas och ta ur batterierna på klockan och ställa den på 11:11 och sån skit ^_^

Nej fan, du är skön guardian. Men dessutom skämtade jag lite, så farligt är det väl inte för nykomlingar här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej fan, du är skön guardian. Men dessutom skämtade jag lite, så farligt är det väl inte för nykomlingar här?

Nu var det inte igår som jag reggade mig här, men tycker att nya (som är aktiva) kommer in i värmen ganska snabbt :>

skickade 11 SMS till min polare och sa "jag skickade bara massa spam" han tror benhårt på sin förföljelse ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min polare tror han är förföljd av nummer 11 :mf_doof: skoj, då det är kul att jävlas och ta ur batterierna på klockan och ställa den på 11:11 och sån skit :mf_doof:

skickade 11 SMS till min polare och sa "jag skickade bara massa spam" han tror benhårt på sin förföljelse :mf_doof:

Haha :unsure: Snäll du är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...