Jump to content

[GLS]Wergild


Gof
 Share

Recommended Posts

Wergild

Here it finally is, there have been lots of delays during the making of this video and as a result we have lost many stunts. Godfather was editing another version of the video but his motherboard broke so he couldn't continue :(

The editing was always a bit of a long shot, I never really knew if I would be capable of editing to a song like that. But all the guys said it was a good idea and was different from anything else latley. Hopefully you will agree with me when I say I think I pulled it off :cc_detective:

Stunters:

  • DareDevilX
  • Ghost
  • Godfather
  • RochePeach
  • TacoJoe
  • Wheelman101

Guest Stunter: Killamarci

XQ .mkv : Coming Soon

HQ: Filefront

MQ: Filefront

LQ: Coming Soon

Streaming: Coming soon, but we'd rather you'd download it you lazy gits :(

More links and such will be uploaded soon, any mirrors would be greatley appreciated :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör just den här filmen så bra?

Jag kollar inte på stuntfilmer knappt alls längre. Bara när apb eller gof länkar något de gjort. Tycker inte denna ser så mycket bättre ut än allt annat som bajsas ut på GTAS. Jag vet att det är en, även jämförelsevis, bra film. Men vad gör denna så bra? Det luktar grupptrycks-hype om allas omdömmen, tyvärr.

Jag var med när TMS och XSA blev stora och märker av en liknande hype med GLS nu. De är lite vassare än övriga just nu, så då blir alla på GTAS helt galna. När det gäller GTAS kan man även dra alla över en kamm. Där tycker nämligen alla likadant, passar man inte in och tycker som de andra är man helt enkelt fråntagen allt vad respekt och vänskaplighet heter.

Jag säger inte att den är dålig, tvärtom, men jag tycker mig ha sett bättre filmer än denna, eller i alla fall likvärda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...