Jump to content

Kartan!


Ice Cube
 Share

Recommended Posts

Mmm, ser ju nästan mindre ut än San Andreas! Blir storleken mindre? :)

Dom har sagt att den i stort sett blir lika stor som San Andreas, men det finns inget som är 'tomt'. Varenda lilla gatuhörn kommer vara detaljerat som bara den och ja, ingen tom yta om du förstår. Dom ville ju trots allt göra hela staten New York först. Tänk dig hur djävulskt stort det skulle ha blivit. Tur att dom ändrade sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den är keff..

Okej den är inte keff men jag vill iaf ha lite landsbygd eller öken!

Finns väl ingen öken runt New York. :( Men jag fattar vad du menar. :( Tycker samma sak.

Tyvärr så ska där inte vara någon landsbygd.

Mmm, ser ju nästan mindre ut än San Andreas! Blir storleken mindre? :)

Ja, spelet är mindre än San Andreas till ytan men samtidigt blir det den största staden i spelseriens historia och den mäst detaljerade. Alltså mycket större än GTAIII och Vice City.

Jag gillar iallafall kartan. Den stämmer med de tidigare kartorna som visats tidigare.

Jag saknar också countryside men jag har vetat i ett år nu att där inte skulle vara någon så jag har vant mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå, det fyller dock inte samma funktion som i de tidigare spelen.

Nej, troligen inte. I GTAIV ska man kunna komma undan bara man byter bil utan att någon ser det och sedan inte drar uppmärksamhet till sig under en tid. Så Pay n' Spray blir rätt meningslös på den fronten. Snarare blir Pay n' Spray endast för att laga bilarna samt byta färg. Men kanske kommer den ändå ta bort stjärnorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser ut som en sandstrand uppe i vänstra hörnet i det jag kallar.. Portland.

Shoreside Vale, alltid vänster, daaah! :)

Annars sesr det mycket, mycket, mycket, mycket bra ut. Ganska likt New York rent formmässigt. Kanske Manhattan ser lite väl bred och stor ut, i jämförelse med verkligheten och storleken på de andra delarna av staden. The Bronx är tydligen en ö. Och den lilla halvön längst ner till väsnter ska vara Staten Island då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, troligen inte. I GTAIV ska man kunna komma undan bara man byter bil utan att någon ser det och sedan inte drar uppmärksamhet till sig under en tid. Så Pay n' Spray blir rätt meningslös på den fronten. Snarare blir Pay n' Spray endast för att laga bilarna samt byta färg. Men kanske kommer den ändå ta bort stjärnorna.

De kanske tappar bort en för en stund.

@gtapimp

Nepps, det är Jersey.

Redigerad av Lenin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeehaa! Härligt :naughty:

Märkte dock en sak som inte stämmer överens med den riktiga NYC. Mellan Manhattan och Queens/Brooklyn ligger Roosevelt Island. I stället för denna ö finns det på IV kartan två mindre öar. Inte för att det spelar någon roll men jag kände för att leka besserwisser ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...