Jump to content

GTAsajten Stunting League v2 - Match 4


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Jag vet att du, MaCi, är minst sagt kapabel till att klara av denna och de andra utmaningarna. Men jag tycker att de är lite för specifika och krävande för GTAsajten.

- Bara en tanke.

Må hända, men det är svårt att hitta roliga utmaningar som inte är så att säga "gamla", typ "bästa p2b'n" eller "snyggaste bilstuntet" och det känns som om denna utmaning är rätt lätt eftersom längden på grinden inte spelar någon roll.

Däremot kommer jag att höja svårighetsgraden ytterligare när vi lottar nya matcher.

Fattar precis vad du menar ^_^, men jag kan inte göra så mycket mer nu.

Till utmaningen; det känns svårt i SA medans VC känns lite lättare. Men jag kör nog i SA för jag har precis hittat ett skitkul stunt :naughty:

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske inte ska lägga mig i, men jag tycker ni gör det lite för svårt för deltagarna. Ni bör inte ha challenges som kräver att de ska kunna en viss metod eller liknande, bättre att ha utmaningar som t.ex. en combo på en viss plats, alltså något mer öppet.

Instämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaafaan..jag som hade suttit och planerat och tänkt så det rykte ur öronen :ermm:

Nu tänker jag säga mitt:

I år må det ha blivit svåra utmaningar, men nästa gång får väl någon annan hålla i det.

Personligen tycker jag att men borde få mycket frihet med vissa små begränsningar.

De är inte översvåra, vafan Viktor! :lol: Ska jag komma förbi och hjälpa dig att hitta något, det är inte kul om man inte får något stunt att mäta sig med :( (Han bor bara 200 meter från mig <_<)

Nejmen seriöst, det är inte säkert jag landar något heller.

Det känns bara så tråkigt om det är FÖR fritt, det kan bli svårt att jämföra stuntsen då.

Hursomhelst, postar sista matchen nu, och den som gnäller på att det är en för svår utmaning där rycker jag kuken av :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaafaan..jag som hade suttit och planerat och tänkt så det rykte ur öronen :ermm:

Nu tänker jag säga mitt:

I år må det ha blivit svåra utmaningar, men nästa gång får väl någon annan hålla i det.

Personligen tycker jag att men borde få mycket frihet med vissa små begränsningar.

De är inte översvåra, vafan Viktor! :lol: Ska jag komma förbi och hjälpa dig att hitta något, det är inte kul om man inte får något stunt att mäta sig med :( (Han bor bara 200 meter från mig <_<)

Nejmen seriöst, det är inte säkert jag landar något heller.

Det känns bara så tråkigt om det är FÖR fritt, det kan bli svårt att jämföra stuntsen då.

Hursomhelst, postar sista matchen nu, och den som gnäller på att det är en för svår utmaning där rycker jag kuken av :lol:

Svårare än om det inte finns några stunt att jämföra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You got a point dude..

Det har jag faktiskt aldrig tänkt på :ermm:

Kaching. Nu har du tänkt på det och får 1000 simdaler.

Seriously. Det här är inte ett stuntingforum och av dom som anmäler sig först är en hel del av dom bara med för skojs skull, och kanske inte kan mycket alls. Som jag. Kan väl en del, men att ta med alla sorters own-stunt i första omgången är att ta i. Kan väl bli svårare och svårare desto längre in i tävlingen det blir? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

går visst, fall lite från ett högre tak

Går väl inte alls?

Men jag hoppas väl att du kommer med ett stunt iallafall?

Snälla, annars gör inte jag det heller.

Jag KAN helt enkelt inte bidra, då det inte går eftersom att det där det där jävla "freewayonly-pro-stoppie-to-grind".

Går inte ens att göra nån stoppie med en freeway.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...