Jump to content

GTAsajten Stunting League v2 - Match 2


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Men lägg av nu :confused:

Jag tankade ju reprisen härifrån för fan!

Ska se om jag hittar den..

Och Qouad; MaCi :angry:

Here we go:

Att göra en vanlig poll är bara jönsigt och opersonligt så vi gör en sån här variant istället.

Det blev alltså inte riktigt som det var tänk, men det får vi lösa såhär; 7 stycken skickade in bidrag. Vilka kommer jag snart lista upp. Utav dessa skall 4 stycken semifinalister utses, som sedan lottas mot varandra. Sen kommer de att åka på en ny utmaning. Vinnarna i de matcherna går, som du antagligen kan räkna ut själv, får göra upp i den stora finalen.

De som deltar i tävlingen är:

Godfather - Filmklipp - Repris

antepanteboy - Filmklipp

Kebab - Filmklipp

Qouad - Filmklipp

Stevex - Filmklipp

Tackleberry - Repris

Lajnux - Repris

Det är alltså 3 stycken som kommer få ge upp redan här. För att det är oklart hur många som kommer rösta, och på hur många olika så röstar vi alla på 3 stycken var.

Röst räknad

Röst räknad

Röst ej räknad

De skall alltså rangordnas så att den du tycker var bäst tilldelar du 3 poäng, alternativt en "första plats" i din röstning.

*Röstningen pågår under en veckas tid*

Vad var det Tac landade där då?

Har faktiskt för mig att han gjorde ett slags busstunt eller någonting..:hmm:

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lägg av nu :confused:

Jag tankade ju reprisen härifrån för fan!

Ska se om jag hittar den..

Och Qouad; MaCi :angry:

Here we go:

Vad var det Tac landade där då?

Har faktiskt för mig att han gjorde ett slags busstunt eller någonting..:hmm:

Jajaja, MaCi.

Jag menade någon SL på GTAS, som i GTAstunting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för tillfället stora problem med min dator och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... Har sedan mitt nya grafikkort kom knappt kunnat spela spel eftersom texturerna byter plats. Ibland är allting helt grönt, och då blir man ganska illamående efter en stunds spelande. Men hur som helst, både VC och SA har gått att spela hela tiden, även fast allt har sett konstigt ut. Tills för några dagar sedan då jag försökte starta SA och märkte att inget hände. Startade om datorn. Försökte starta SA. Funkade inte. Jag installerade om skiten, och då startade det. Senare när jag skulle starta det igen så funkade det inte. :unsure:

Och VC har också blivit knäppt. Jag använder Dannye's USCM när jag stuntar, och sedan någon dag tillbaka går det inte att spawna några fordon, inte ladda några sparade positioner med mera.. Det enda som fortfarande funkar är att spara positioner (men som sagt inte ladda) och att använda jetpacken. Samma sak händer trots ominstallation av spelet.

Det jag försöker ha sagt är att jag inte har en aning om vad problemet är, och inte heller vem jag kan fråga om det. Överväger att formatera datorn, men förstår inte riktigt vad det skulle ha för betydelse..

Så jag är ganska deppig just nu, kanske inte för att jag eventuellt inte kommer kunna genomföra den här tävlingen, utan framför allt för att den här jävla datorn knullar mig hela tiden. Det kommer nya problem så fort jag fixar de gamla. Jävla helvete.

Nåväl, håll matchen öppen till deadlinen i alla fall så är ni snälla. Vem vet, helt plötsligt kanske jag får ordning på det? Har redan några stuntidéer förresten..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What was dat? <_<

Det kallas för Farming. Man kopplar fast något stort fordon (bussar, packers, monsters, dumpers eller liknande) bakom en traktor och kör mot en sluttning. Rekordet på höjd är typ 900 ft och längdrekordet är på 1500 ft. <_<

Riktigt trevlig metod ifall man lyckas göra någon form av precisionsstunt (det gjorde inte jag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...