Jump to content

GTAsajten Stunting League v2


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan också vara med!

Föredrar VC, tycker det är väldigt svårt att stunta i SA när det hackar, eller har jag missat nåt? :teehee: ska framelimitern verkligen vara på?

Lättare i SA, tycker i alla fall jag.

Att SA hackar beror nog snarare på din dator isf. FL ska vara på, ja. Så var det iaf när jag höll på.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vi organierar detta bättre än förra, inga långt avbrott eller vad det nu vart förra gången. Hur fixar vi vilka som dömmer vem gör utmaningarna hur när och vem gör brackets?

Jag är gärna med och styr upp lite =)

Först och främst låter vi dessa två veckor gå, sedan gäller det att bestämma allt och planera bra i förväg.

Tänkte på detta förut idag faktiskt. Jag är absolut på! Har vi tur så joinar inte Tackleberry :) (Skojar bara. ;) )

Får hoppas att det blir lite mer "på riktigt" den här gången. :(

Tac har väl ingen större chans..:P

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst låter vi dessa två veckor gå, sedan gäller det att bestämma allt och planera bra i förväg.

Tac har väl ingen större chans..:)

Borde det inte vara meningen att tävlingen ska vara klar att startas när dom här två veckorna gått?

Och vad är en bracket? En lista med vem som möter vem? Jag kan göra en sådan, slumpvis of course.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde det inte vara meningen att tävlingen ska vara klar att startas när dom här två veckorna gått?

Tycker också att man lika gärna kan börja planera nu.

1on1 med bracket direkt? Alla mot alla, sämst åker ut? Röstar alla tävlande, alla som inte tävlar eller en utvald skara människor? Lite sånt kan vi ju i alla fall bestämma.

*Noterade '!' efter mitt nick i listan :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min ide: Vi gör en lista dessa personer kör SA dessa personer kör VC, dessa personer har både VC och SA men kör helst VC eller tvärtom. Man gör då såhär, alla som kör SA hamnar om i en SA deltävling och en VC deltävling. Jag tycker vi kör 1v1 matcher är det 4 VC stuntare blir det ju såklart 2 st 1v1, vinnarna av dom möts tills det är en vinnare i varje spel.

Då möts SA och VC vinnaren, alla hjälps åt att komma på knepiga och intressanta utmaningar :)

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...