Jump to content

Gängen i GTA IV


Sindacco
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kanske inte där du bor för du är bönne

Nu reder vi ut det här en gång för alla.

1) Jag hatar landsbygden

2) Jag är uppvuxen i en fittig liten håla som råkar vara en förort till Stor Stockholm

3) De få gånger jag tvingas åka ut på landet så mår jag alltid dåligt av isoleringen och avståndet till närmsta stad.

4) Jag har aldrig besökt en bondgård i hela mitt liv

5) Jag är inte utbildad bonde.

6) Det finns inga indianstammar i Sverige.

Punkt Slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu reder vi ut det här en gång för alla.

1) Jag hatar landsbygden

2) Jag är uppvuxen i en fittig liten håla som råkar vara en förort till Stor Stockholm

3) De få gånger jag tvingas åka ut på landet så mår jag alltid dåligt av isoleringen och avståndet till närmsta stad.

4) Jag har aldrig besökt en bondgård i hela mitt liv

5) Jag är inte utbildad bonde.

6) Det finns inga indianstammar i Sverige.

Punkt Slut!

Ja, men vi säger så BÖNNE! Kör ut till stan en sväng med din bönne volvo nu hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker han är rå-tuff.

Han får mig att vilja spamma och ta över detta forum!

Spam-försök ett: Roliga citat.

Citat 1

Vänskap är som att kissa på sig: alla kan se det, men bara du får den härliga varma känslan den för med sig.

Citat 2

Män är som parkeringar, dom bra är upptagna och dom lediga är handikappade.

Citat 3

Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så att han lär sig till nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja se en hel rad med gäng i olika kvarter. gangstas, mafia, irish, ryska, whatever. Ju mer desto najsigare.. men i skillnad från tidigare spel vill jag se att områderna dem är på passar in, t.ex på gangstas ska det stå folk i hörnet och sälja crack :confused: massa graffitti överallt. sen i mafiosos områden ska det finnas massa snubbar i kostym och lite fler cafféer osv.. så det inte känns som att dem bara är tryckta in i ett område och allt ser likadant ut överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja se en hel rad med gäng i olika kvarter. gangstas, mafia, irish, ryska, whatever. Ju mer desto najsigare.. men i skillnad från tidigare spel vill jag se att områderna dem är på passar in, t.ex på gangstas ska det stå folk i hörnet och sälja crack :confused: massa graffitti överallt. sen i mafiosos områden ska det finnas massa snubbar i kostym och lite fler cafféer osv.. så det inte känns som att dem bara är tryckta in i ett område och allt ser likadant ut överallt.

Kan bara hålla med. Skulle höja spel och verklighetskänslan kilometervis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Skulle vilja se en hel rad med gäng i olika kvarter. gangstas, mafia, irish, ryska, whatever. Ju mer desto najsigare.. men i skillnad från tidigare spel vill jag se att områderna dem är på passar in, t.ex på gangstas ska det stå folk i hörnet och sälja crack :blink: massa graffitti överallt. sen i mafiosos områden ska det finnas massa snubbar i kostym och lite fler cafféer osv.. så det inte känns som att dem bara är tryckta in i ett område och allt ser likadant ut överallt.

Håller me. Hoppas även att det kommer att funka ungefär som i gta2, att om man mejar ner massor av gängmedlemar blir man tillslut hatad av dem och beskjuten då de ser dig. Dock skall det inte vara så att de har supersyn och ser dig överallt. Skulle även vara extremt kul om man kunde utrota en del gäng. Kan inte låta bli att tänka på gta3 där en del ställen var extremt oroliga. Exempelvis som vid Red Light District och längre in mot Leones gäng, där sköts det hela tiden mellan Leones snubbar och Diablos. Det var därför att det var just vid gränsen, rakt över gatan, där ett annat territorium var. Kommer ihåg att Leones snubbar och Diablo fightades hela tiden. Det var så jävla mycket känsla att gå runt på gatorna på natten då det regnar, och tre fyra Diablos springer upp bakom en Leonesnubbe med baseballträn i högsta hugg. Sen hör man det där ekande skriket som hörs i gta3 då någon dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...