Jump to content

Sveriges största spelblogg utser GTA IV...


kicken
 Share

Recommended Posts

Well, aftonbladet är blaska ja. Och bloggar också. Men att dessa två herrar som driver Sveriges största spelblogg har skrapat ihop en lista på hela 88 spel som släpps i framtiden och där GTA IV vinner är värt att göra en tråd av.

Det är mycket intressant läsning. Vad tycker ni? Längtar ni efter något spel mer än GTA IV? Är dom värdiga vinnare?

The länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''Och sen visar det sig ändå att det är popup-problem och dålig bilfysik.''

''Inte fullt lika utflippad som i "San Andreas" efter Los Santos.

Jag återkommer till "Gudfadern". Rockstar har ju själva hävdat att den här delen ska stå sig mot filmens stora maffiaklassiker. Vad säger du om det?''

''riktat in sig på en verkligare framställning finns alla chanser i världen att göra det där riktigt raka, råa och hårdkokta spelet som känns smart och vuxet.

Kristofer: Jag tänker givetvis skolka från jobbet.''

Citerade bra meningar från texten Är mest oroad för bilfysiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, fysiken har int evarit den bästa i tidigare GTA :naughty:

Om du inte förstår vad han menar så är det nog det att han är rädd för att bilfysiken ska ändras för mycket, och den äldre fysiken kommer försvinna helt. Fysiken i dom gamla GTA-spelen har varit helt ok enligt mig, varierat mellan realistiskt och arkad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte förstår vad han menar så är det nog det att han är rädd för att bilfysiken ska ändras för mycket, och den äldre fysiken kommer försvinna helt. Fysiken i dom gamla GTA-spelen har varit helt ok enligt mig, varierat mellan realistiskt och arkad.

Fysiken i de gamla spelen är kullt. Ta det inte ifrån oss. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...