Jump to content

Hjälp!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hjälp! var riktigt tråkigt, det lilla jag såg på det. Är allergisk mot Johan Rheborg, så allt med honom får mig att vilja stänga av så snabbt som möjligt, men hjälp! var dåligt även utöver det.

Ang. F&F: Håller med Kebab lite, de är inte så hysteriskt kul. De har har sina tillfällen, men det är inga jag förväntar mig ska vara roliga varje gång.

På tal om Svensk humor och dess toppar/dalar så måste jag säga att jag avskyr Hey Baberiba samtidigt som jag helt enkelt avgudar Stefan & Krister. Kvaliteten har dock blivit sämre på senare dagar.

Stefan och Krister och liknande är verkligen det sämsta som någonsin producerats och bara den lägsta klassen i samhället kan tycka sådant är kul.

Har aldrig tittat på Hey Baberiba, men gillade Peter och David i Pyjamas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stefan och Krister och liknande är verkligen det sämsta som någonsin producerats och bara den lägsta klassen i samhället kan tycka sådant är kul.

Hah! Tack för den B):)

Ganska enformigt, inte speciellt välgjort...men riktigt kul enligt mig. Har sett igenom serien 'Full Frys' minst 100 gånger, varav 70 tillsammans med en kompis.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folks åsikter här betyder inte mycket för mig.

Men dra då. Vad har du här att hämta, vem kommer någonsin vilja hjälpa dig eller diskutera med dig ifall deras åsikter inte betyder något?

Är man ett as får man lida för det, även på ett forum.

---

Filip och Fredrik håller riktigt hög klass i Ett Herrans Liv. Göran Person-intervjun är grym!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men dra då. Vad har du här att hämta, vem kommer någonsin vilja hjälpa dig eller diskutera med dig ifall deras åsikter inte betyder något?

Är man ett as får man lida för det, även på ett forum.

Jag menade folks "otrevliga" åsikter, som att skriva te.x att jag inte är känd för min intelligens, sånt jag inte bryr mig om.

Sen att jag är ett as betyder verkligen ingenting eftersom många här även kan anses som as, som när jag skrev här igen efter att jag hade varit borta ett tag började folk skriva att jag skulle cutta mig själv bla bla för mitt nick är emo :teehee:, även du har varit ett as ett par gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade folks "otrevliga" åsikter, som att skriva te.x att jag inte är känd för min intelligens, sånt jag inte bryr mig om.

Sen att jag är ett as betyder verkligen ingenting eftersom många här även kan anses som as, som när jag skrev här igen efter att jag hade varit borta ett tag började folk skriva att jag skulle cutta mig själv bla bla för mitt nick är emo :D, även du har varit ett as ett par gånger.

QFT.

Man ska inte ta ett internetforum seriöst :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QFT.

Man ska inte ta ett internetforum seriöst :teehee:

Varför? Det är en riktig människa bakom varje användare. Sociala regler gäller i verkliga livet, precis som här.

Om man pratar i telefon, vent, skriver på MSN, facebook eller forum... samma sak. Klassikern och klyshan "man blir behandlad själv som man behandlar andra" gäller även här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Det är en riktig människa bakom varje användare. Sociala regler gäller i verkliga livet, precis som här.

Om man pratar i telefon, vent, skriver på MSN, facebook eller forum... samma sak. Klassikern och klyshan "man blir behandlad själv som man behandlar andra" gäller även här.

Tror folk man inte känner (som på ett forum) brukar framstå anorlunda än vad dem egentligen är. t.ex du anser att jag är ett as men hade jag varit ett as hade jag antagligen inte haft några vänner på riktigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror folk man inte känner (som på ett forum) brukar framstå anorlunda än vad dem egentligen är. t.ex du anser att jag är ett as men hade jag varit ett as hade jag antagligen inte haft några vänner på riktigt..

Du är ett as HÄR. Det är det jag säger.

Hur du beter dig på GTAsajten påverkar såklart inte ditt riktiga liv och du kan säkert vara en skön snubbe irl, men beter du dig som du gör här så blir konsekvensen precis som jag sa att folk blir ohjälpsamma och kritiserar allt du skriver.

Är det så du vill ha det så får det väl lov att vara så, tills du retar en admin och blir bannad....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror folk man inte känner (som på ett forum) brukar framstå anorlunda än vad dem egentligen är. t.ex du anser att jag är ett as men hade jag varit ett as hade jag antagligen inte haft några vänner på riktigt..

Självklart är folk lite annorlunda här jämfört med hur man är utanför sajtens gränser. Men det är ju personen som du låter oss lära känna som vi kan dömma dig efter. Tre exempel på medlemmar här som kan vara riktigt trevliga och hjälpsamma när man kommer utanför sajten, vilket de inte ger till känna här, är t.ex. P-C, Mordos och StellHell.

Men visst, om du känner att du får ut mer av din vistelse här genom att vara jobbig och konstig så visst.

Dessutom är du ju dum i huvudet om du inte förstår varför vi kallar dig emo när du själv valt det användarnamnet här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade alldeles nyss på Eftersnack (SVT's lokala sändningar) och i Östnytt handlade det om svensk humor. Jag kan inte förstå det, men alla tre gäster tyckte att Filip och Fredrik med deras "äta-stjärt-humor" dumt. Är det så ni som inte säger er tycka om Filip och Fredrik ser deras humor? Gör ni det har ni verkligen missat något, Filips och Fredriks bästa sidor är helt andra än att äta stjärt...

Dåligt att döma ut någon, när man inte vet vad man snackar om (pratar om panelen i Östnytt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade alldeles nyss på Eftersnack (SVT's lokala sändningar) och i Östnytt handlade det om svensk humor. Jag kan inte förstå det, men alla tre gäster tyckte att Filip och Fredrik med deras "äta-stjärt-humor" dumt. Är det så ni som inte säger er tycka om Filip och Fredrik ser deras humor? Gör ni det har ni verkligen missat något, Filips och Fredriks bästa sidor är helt andra än att äta stjärt...

Dåligt att döma ut någon, när man inte vet vad man snackar om (pratar om panelen i Östnytt).

Ja, det är typ på modet att kritisera dem nu. Och precis som du säger så om man ser Filip och Fredrik som något svenskt Jackass har man antagligen sett alldeles för lite, och borde hålla käft. Jag tycker inte om TV-paneler.

Dock älskar jag att de varvar det intellektuella med det störda. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...