Jump to content

Nya bilder 3:e Feb.


Diaz
 Share

Recommended Posts

Question. Vilka kanoner har bara 9 mm i sin mynning? Och vad var det för fel på kulhålen? Hur ska de se ut då? Det är sådär de SKA se ut, med lacken bortfläkt.

9mm, 1cm? Dom där hålen ser ut att ha en diameter på 2-5cm, så jag håller med. Och sedan tycker jag att det kanske är lite för mycket lack borta runt om hålen. Men jag vet inte hur riktiga skotthål ser ut. Tycker dock det ser lite konstigt ut. Men ändå, som sagt. Grymt snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilken grej att barnsla sig om! Vem bryr sig om storleken på några skotthål? Är det något som ni kritiker kommer tänka på mitt uppe i en eldstrid? "Shit jag måste ta skydd innan jag blir slaktad här! Nej vänta föresten, nu måste jag stanna och granska skotthålen på bilen här. Men va fa... de är ju stora som kanonkulor, nä nu jävlar går jag och lämnar tillbaka IV direkt!"

Inser ni det sjuka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilken grej att barnsla sig om! Vem bryr sig om storleken på några skotthål? Är det något som ni kritiker kommer tänka på mitt uppe i en eldstrid? "Shit jag måste ta skydd innan jag blir slaktad här! Nej vänta föresten, nu måste jag stanna och granska skotthålen på bilen här. Men va fa... de är ju stora som kanonkulor, nä nu jävlar går jag och lämnar tillbaka IV direkt!"

Inser ni det sjuka?

Nog finns det "Kanon" hål men jag tänkte att det finns ju mindre hål där ochså de betyder ju att det finns flera skyttar.

jag vette fan men på en stillbild ser man skillnaden på skotthålen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men omg lolz0rroflomglmao. Dessa skotthål är geniala.

Vad händer om man lägger en sten i lera? Hålet där stenen ligger blir lika stort som stenen.

Vad händer om man slänger en sten i lera, blir hålet i leran lika stort som hålet? Nej.

Vad händer om man kastar en sten i lera med en hastighet 50 ggr snabbare än föregående fråga? Hålet blir (substantiv som bor under marken) mycket större. Klart som (samma substantiv) att hålen inte blir exakt lika stora.

Tänk att vår gubbe i himlen har givit oss så fina fysiklagar, och så är det ingen som känner till dem :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...