Jump to content

Varför är lektrådar och sådant förbjudet?


Complex
 Share

Recommended Posts

Ja jag undrar varför de är förbjudet?

Jag förstår att de skulle bli ett jävla postande kanske, men man lär väll få dra upp stämmningen lite iblannd.

På många andra forum är de tillåtet, och om de nu skulle spåra ur, är de ju bara för modsen o dela ut varningar. :rolleyes:

För att folk inte ska kunna posthunta så enkelt, jag menar i en lektråd kan det hända att man bara postar en jättekort post, sedan kommer någon emellan med en lika kort och då kan man direkt slänga in en ny kort. Sedan är det bara att skylla på leken.

För att modsen och admins ska slippa sitta och leka dagisfröknar och övervaka lektrådar och dela ut onödiga varningar.

Viktigaste anledningen: För att Hultan bestämde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? varför ska jag göra de?

Jag kommenterade bara inlägget.

Eftersom att det inte spelar någon roll för dig vad forumet handlar om tydligen...

Då är det ju bara att leta upp vilket annat jävla forum som helst och börja leka där :mellow:

Det är nog ingen som menar att vara otrevlig. Bara det att det är bestämt så och det ska så förbli!

(Bakåtsträvande? näe. Bara trevligare och mer seriöst)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att det inte spelar någon roll för dig vad forumet handlar om tydligen...

Då är det ju bara att leta upp vilket annat jävla forum som helst och börja leka där :mellow:

Det är nog ingen som menar att vara otrevlig. Bara det att det är bestämt så och det ska så förbli!

(Bakåtsträvande? näe. Bara trevligare och mer seriöst)

Jo men om de skulle vara ett "seriöst forum" forumet handlar om gta från grunden, ska de då vara seriöst kan man lika gärna ta bort trådarna "allmänt, spel o musik o geografik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men om de skulle vara ett "seriöst forum" forumet handlar om gta från grunden, ska de då vara seriöst kan man lika gärna ta bort trådarna "allmänt, spel o musik o geografik.

För att det ska vara seriöst behöver det inte handla om endast GTA :mellow:

GTA spelas (med fördel) på datorer, som man även kan läsa nyheter, lyssna på musik, rita bilder, bygga om, samt Spela andra spel på vilket leder till de andra forumen och dess trådar.

Visst kan du leka på din dator men det är ju inge vidare seriöst. Och känner du att du måste, måste, måste leka av dig så finns det ju antalet andra platser på internet att leka på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om sidan heter Gta sajtens forum så ska det väl bara handla om GTA och ingetting annat än GTA.

Sen om det är GTA 1,2,3 Vice city eller san andreas det spelar inge roll bara det är GTA :mellow:

Det heter ju GTA SAJTENS FORUM :)

Så jag säger som ERROL sade ta då bort allmänt och annat som inte har med GTA och göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om sidan heter Gta sajtens forum så ska det väl bara handla om GTA och ingetting annat än GTA.

Sen om det är GTA 1,2,3 Vice city eller san andreas det spelar inge roll bara det är GTA :mellow:

Det heter ju GTA SAJTENS FORUM :)

Så jag säger som ERROL sade ta då bort allmänt och annat som inte har med GTA och göra.

Jag tycker att du ska ha lite mer information om Gonza och Latin Kings på din sida... För jag tycker det och man ska ju alltid lyssna på allt som andra tycker..

Det kan ju vara så att det är bestämt ifrån början att det ska vara såhär och därför är det så :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du ska ha lite mer information om Gonza och Latin Kings på din sida... För jag tycker det och man ska ju alltid lyssna på allt som andra tycker..

Det kan ju vara så att det är bestämt ifrån början att det ska vara såhär och därför är det så :mellow:

hehe, jag menade inte att man bör ta bort trådarna som jöns tror jag menade, men om de ska vara "seriöst" och eftersom de egentligen e ett gta forum så skulle de kunnat varit så, men de e inget jag skulle vela ha. Jag är egentligen nöjd med de som det är, men jag tänkte bara fråga VARFÖR de är oacceptabelt att ha ett "lekforum" men nu har jag fått svar på de, så nu kan nån mod/admin låsa den här topicen o kasta åt helvete eller bara flytta till papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte hela Errol gänget sticka till random P12 forum med lek på ffs?

Vet i fan vart ni kommer ifrån, och vem som raggat hit er men ni är så jävla jobbiga. Errol, Tomaten, Svamp, Päronpung. Har nu orgier där hemma?

Vafan har du emot mig?

Jag som alltid varit en sån skötsam och trevlig person.

Redigerad av ERROLS_TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lek = Oseriöst
Den är väll som vilket annat jävla forum som hällst.
(Bakåtsträvande? näe. Bara trevligare och mer seriöst)
Visst kan du leka på din dator men det är ju inge vidare seriöst.
Om sidan heter Gta sajtens forum så ska det väl bara handla om GTA och ingetting annat än GTA.
Jag som alltid varit en sån skötsam och trevlig person.

aae_966990_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...