Jump to content

Hört nåt mera om Mafia 2?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jag hoppas personligen att spelet inte kommer i år. Hade varit aldeles för tidigt vilket skulle betyda en massa buggar och annat skräp. Bättre om de gör ett riktigt jobb med spelet och släpper det nästa år eller senare.

Neh det ska komma iår :doh: . Sen vet vi inte hur många år dem har jobbat med spelet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas personligen att spelet inte kommer i år. Hade varit aldeles för tidigt vilket skulle betyda en massa buggar och annat skräp. Bättre om de gör ett riktigt jobb med spelet och släpper det nästa år eller senare.

Så du vet hur lång tid just de behöver på sig att skapa ett buggfritt spel? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
Ja har ni hört nåt om Mafia 2 har varit rätts så tyst och hoppas det släpps snart mellan Q1 Q2 hoppas ja det ska komma.

Står att det ska komma under 2008

Läste att Take 2 köper Illusion Softworks. och i texten stog det att Mafia ska komam innan årets slut. Eller tidigare

Neh det ska komma iår :mf_doof: . Sen vet vi inte hur många år dem har jobbat med spelet också.

Förlåt att jag klagar(på äldre än ett halvårs qoutes), men bara för att ett spel är förväntat att komma 2008 behöver det inte komma då, herregud. Precis som någon sade tidigare skulle GTA IV släppas 2007, gjorde det verkligen det? Samma sak med en hel drös andra spel. Varför envisas du med att det ska komma 2008? Nu fick vi även bekräftat att det kommer 2009, om länken under är sann.

Skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...