Jump to content

GTASajten Song Contest - Christmas spirit!


VickeX
 Share

GTASajten Song Contest - Christmas spirit!  

34 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ojoj, det är sjukt jämnt mellan Hej mitt vinterland och Let it snow. (I mina tankar alltså, har inte sett ställningarna i pollen än).

Det ända jag kan säga hittills är att VickeX och Kicken tveklöst vinner under det andra alternativet! :D:wub:

Hur som helst så måste jag vänta lite med att rösta..

Jag förstod förresten hela tiden att vi inte skulle få så jättemånga röster med tanke på att vi tog en så ovanlig låt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmja.

...

När slutar tävlingen? Vill stolt kunna säga att jag vann halva tävlingen. :mf_doof:

Ojoj, det är sjukt jämnt mellan Hej mitt vinterland och Let it snow. (I mina tankar alltså, har inte sett ställningarna i pollen än).

Det ända jag kan säga hittills är att VickeX och Kicken tveklöst vinner under det andra alternativet! :doh:^_^

Hur som helst så måste jag vänta lite med att rösta..

Jag förstod förresten hela tiden att vi inte skulle få så jättemånga röster med tanke på att vi tog en så ovanlig låt. <_<

Se till att rösta nu då, omröstningen stängs imorgonkväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde vara valfritt om man vill sjunga solo eller med andra.

Kanske, men det jag fick iden till den här tävlingen för var att Tweak och Kebab vann förra tävlingen så enormt stort, och det verkade bero på att den stog ut från alla andra bidrag just för att det var två personer.

Grattis till er som vann, och tack för er som röstat på mig och Kicken. Och Tweak, mest åtråvärt? Förmodligen det första som är "det vanliga", men jag tycker i vilket fall som helst att ni ska vara mycket glada över vinsten i det andra "ämnet". För mig var ni sist i det ämnet, men det är ju förmodligen så att alla tycker och tänker olika. Kicken skrev anledningarna till varför jag inte röstade på er där. :)

Grattis båda två, och tack för er som röstat på mig och Kicken. :mf_doof:

Qouad; Nästa tävling? Jag har ingen aning om det ännu, sedan vet jag inte om jag ska hålla i den. Men det kanske blivit så eftersom att jag hållit i dom tre senaste. Tror dock att det blir en "vanlig" tävling, alltså en person per låt. Tema? Kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad; Nästa tävling? Jag har ingen aning om det ännu, sedan vet jag inte om jag ska hålla i den. Men det kanske blivit så eftersom att jag hållit i dom tre senaste. Tror dock att det blir en "vanlig" tävling, alltså en person per låt. Tema? Kanske.

Nae, valfritt. Jag och Eudoros måste få sjunga tillsammans igen. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...