Jump to content

ÅRETS SPEL 2007 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Half-Life 2: Episode 2

Efter att ha lirat igenom Half-Life 2 ansåg jag att det inte riktigt nådde upp till hur bra ettan var, och efter att ha spelat Episode 1 började jag nästan tappa företroendet för serien. Men så kom Episode 2 och tog mig med överraskning och häpnad. Trots spelets längd var EP2 bättre än både HL2 och EP1. Det var kul, det kändes balanserat och jag fick den där närvarokänslan jag hade när jag spelade det första spelet i serien. Jag anser att EP2 är så bra gjort att det förtjänar att bli årets spel, och väntar på EP3 i hopp om att det hålle samma mått. Go Gordon!

"4. Expansionspaket räknas inte."

Huh?

Om du kan rösta på det, så tror jag att många här hade velat rösta på World of Warcraft: The Burning Crusade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"4. Expansionspaket räknas inte."

Huh?

Om du kan rösta på det, så tror jag att många här hade velat rösta på World of Warcraft: The Burning Crusade.

Det är ingen expansion. Det kräver inte originalspelet för att spelas, och Valve själva har sagt att spelen är fristående. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade The sims2 så ansåg jag att det här spelet förtjänar en utmärkelse som årets spel för när man spelar det så känns det som om det är på riktigt för man kan skapa en familj ha ett jobb och få barn och dö och så kan man åka på resa och starta hemma företag eller köpa en allmän tomt och skapa ett företag där det är vad jag säger är ett riktigt spel xD :mf_doof::wub:

Redigerad av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...