Jump to content

The Black Crusade!


Lofon
 Share

Recommended Posts

The Black Crusade är en sammanslagningsturné med fem stora metalband, med Trivium och Machine Head som headliners! :naughty:

De andra banden att spela är Dragonforce, Arch Enemy och Shadows Fall! Själva konserten kommer att vara i Stockholm den 11-December-2007 - Är det några fler än jag här ifrån forumet som ska dit? :lol:

Skulle vara kul att veta vilka som kommer, vilka band som drar etc.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där

Där slutade jag vara intresserad.

OT, så ska jag inte dit. Känner lite folk från skolan som ska, och hade säkerligen följt med om min musiksmak hade utvecklats åt det hållet under min 'Maiden'-period under 2003-2004, men pop/rock lockade mer. Vore kul att plåta, dock, sådana band brukar ta scenshower på allvar, och långt hår+skägg är väldigt fotogeniskt!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag får en garanti på att Machine Head bara spelar gamla låtar så kan jag tänka mig att se dom, Trivium har jag för mig att jag sett någon gång, dom var förband åt nått, vill minnas att jag inte tyckte det var så bra.

Dragonforce är duktiga musiker men känns jävligt plastiga, Arch Enemy gillar jag inte och Shadows Fall har jag icke hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...