Jump to content

Hjälp! Efter Cabmageddon?


00sci
 Share

Recommended Posts

Tror det, 15 st har jag.

Hmm, Cabmaggedon är det sista uppdraget för Caufman Cabs om jag minns rätt.

Du måste klara alla uppdrag för Boat Yard, Pole Position, Filmstudion, Print Works plus Kaufman Cabs som du alltså har klarat. Resten hör inte till storyn. Har du inte gjort det, så gör det. När du klarat dem får du se vad som händer... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, Cabmaggedon är det sista uppdraget för Caufman Cabs om jag minns rätt.

Du måste klara alla uppdrag för Boat Yard, Pole Position, Filmstudion, Print Works plus Kaufman Cabs som du alltså har klarat. Resten hör inte till storyn. Har du inte gjort det, så gör det. När du klarat dem får du se vad som händer... :w000t:

Pole Position behöver bara göras för 100%, det vet jag säkert. Boat Yard behöver nog inte heller göras, men det är jag inte riktigt lika säker på. Btw, hör inte Cherry Poppers till storyn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Jag har samma problem. Men finns det uppdrag på "boat yard"?

Det finns ett uppdrag, Checkpoint Charlie där du ska köra med en båt genom en massa checkpoints. Skitsvårt i början, men det bör gå om du övar några gånger först.

Boat Yard måste göras för att klara storyn, Cherry Poppers måste inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Det finns ett uppdrag, Checkpoint Charlie där du ska köra med en båt genom en massa checkpoints. Skitsvårt i början, men det bör gå om du övar några gånger först.

Boat Yard måste göras för att klara storyn, Cherry Poppers måste inte.

:rolleyes: ?Hur hittar man det uppraget? (Var? Inte i boatyard i allafall)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pole Position behöver bara göras för 100%, det vet jag säkert. Boat Yard behöver nog inte heller göras, men det är jag inte riktigt lika säker på. Btw, hör inte Cherry Poppers till storyn?

Cherry Poppers behöver man inte göra för att låsa upp dom sista uppdragen.

Jag har nämligen för mig att jag aldrig klara det uppdraget, men jag har klarat Vc 3-4ggr :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Pole Position behöver bara göras för 100%, det vet jag säkert. Boat Yard behöver nog inte heller göras, men det är jag inte riktigt lika säker på. Btw, hör inte Cherry Poppers till storyn?

nej det är är som Boat Yard, men för att klar 100% måste sälja 50 "glassar" på en runda

NEJ boat yard hade jag inte ens köpt när jag var på sista uppdrag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...