Jump to content

Vilket är ditt favoritställe i Vice City?


Rixxz
 Share

Recommended Posts

Mitt personliga favorit ställe är flygplatsen. (mest för att jag fortfarande är på den ön fortfarande)

Anledning: Den är som en gigantisk lekplats, stunts... Och så kan man jävlas med dom som kör runt med "Baggage handler" Bara till att smälla till den i sida så hoppar den ilskne föraren ut, och man kan använda fighting systemet I VCS (Som jag tycker är det bästa av alla GTA fighting system) allra bäst.

Ta tag i dom med trekant och slänga iväg dom mot "Baggage handlern" så det blir en buckla på den :wub:

Eller ochså bara ta en M16 från militär basen och skjuta sönder dom jävlarna... :wub:

jag har det på PSP btw... Men vad är ERAT favvo ställe I Vice city? Och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är Leaf Links inte golfbanan, då det bara är ett område där Leaf Links Golf Course finns. Parisehjulet, det ''stora'' safehouset, och hela området är fint. Sen finns golfbanan nära. Sen är det nära vattnet. Faktiskt kul att spela golf. Har även lite känslor för Little Haiti. Phils Place (som inte heter det i VCS) brukar vara ett bra ställe då man har gäng som jagar en. Brukar köra runt med min Quad och spara hela tiden där tills de inte jagar mig längre.

Tycker förresten det är synd att det inte fanns ett safehouse vid Ocean Beach, alltså hotelen som ligger just vid stranden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är Leaf Links inte golfbanan, då det bara är ett område där Leaf Links Golf Course finns. Parisehjulet, det ''stora'' safehouset, och hela området är fint. Sen finns golfbanan nära. Sen är det nära vattnet. Faktiskt kul att spela golf. Har även lite känslor för Little Haiti. Phils Place (som inte heter det i VCS) brukar vara ett bra ställe då man har gäng som jagar en. Brukar köra runt med min Quad och spara hela tiden där tills de inte jagar mig längre.

Tycker förresten det är synd att det inte fanns ett safehouse vid Ocean Beach, alltså hotelen som ligger just vid stranden.

det kommer bli jobbigt i IV när man inte kan köpa hus :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen är Leaf Links inte golfbanan, då det bara är ett område där Leaf Links Golf Course finns. Parisehjulet, det ''stora'' safehouset, och hela området är fint. Sen finns golfbanan nära. Sen är det nära vattnet. Faktiskt kul att spela golf. Har även lite känslor för Little Haiti. Phils Place (som inte heter det i VCS) brukar vara ett bra ställe då man har gäng som jagar en. Brukar köra runt med min Quad och spara hela tiden där tills de inte jagar mig längre.

Tycker förresten det är synd att det inte fanns ett safehouse vid Ocean Beach, alltså hotelen som ligger just vid stranden.

Kan man spela golf i VCS? Hurdå? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket långsökt när han pratade om VCS samtidigt. :confused:

Jo, man kan spela golf i VCS, men dock bara prickskytte.

Detta låses upp efter ett visst uppdrag där man ska just slå en person i golf för att få någonting eller så, kommer inte riktigt ihåg. Och eftersom Leif Links är på "ö #2" så är det när den ön är upplåst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
det kommer bli jobbigt i IV när man inte kan köpa hus :unsure:

Svarar alldeles för sent, men ja, det stämmer. Är du verkligen säger på att man inte kan det? Låter konstigt nu när man sett en ny trailer där de säger ''this is the mansion'', 'även om det bara är en håla. Det kanske är som i GTA3 att man får förvalda safehouse ju längre man klarar.

EDIT: Har hittat mitt ''favorit ställe'' i Vice City, även om jag inte gillar staden så mycket. Det blir Little Havana och Little Haiti.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...