Jump to content

Onlinestöd för 16 personer


LunCh
 Share

Recommended Posts

Såg precis det här på Fragzone (FZ)

Enligt den Kanada-baserade spelsajten Gaming Excellence kommer både Playstation 3- och Xbox 360-versionen av stödja spel för upp till 16 personer online. Detta avslöjande kommer enligt dem själva från Rockstar Games utsända som de talade med på PlayStation Holiday Preview Event gick av stapeln i Toronto under förra helgen.

GTA IV was also missing, but Rockstar?s man on the scene told GamingExcellence that they had begun testing the various plots and that the developers were considering the possibility of having an open world completely unlocked from the start of the game. We also understand that the game?s multiplayer mode, unseen in the GTA franchise since GTA2 in 1999, is aiming for at least 16 simultaneous players, with more than just the usual deathmatch mode.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22166

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läser ni inte mina nyheter? :wub: Det sades att de siktar på "minst 16 spelare". 16 spelare är alltså inte max, jag skulle tro att de inte nöjer sig med 16 pers till en så stor stad. 16 pers anser jag vara deras minimala insats. Och angående speltyper, som ni ser i "" så har R* redan utvecklat många spelgrenar som fungerar bra. Själv har jag tyvärr bara kunnat testa Deathmatch och CTF eftersom vi inte hann med mera, men jag skulle tro att de tar med de allra flesta av VCSs multiplayergenres. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
nääh... Du kommer till staden med typ 10000 dollar du får leva på sedan måste du skaffa job, äta, hålla dig i fin form fattar du?? leva ett vanligt liv...

Är det inte bättre att skaffa ett riktigt liv isåfall? Skaffa jobb, äta, träna för att hålla sig i form... I ett spel.

Medans man själv sitter i en alltmer stökig lägenhet och käkar sig fet på snabbmat IRL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...