Jump to content

The best of the best


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Slappis, kunde du inte ha sett till att rendera en mindre version? Streaming suger. :D

Nåja, kollar nu.

Edit: Redigeringen gjorde mig väldigt kluven. Det kändes som att det saknades något, men samtidigt kändes det som att det var för mycket av allt. Editering på klassiskt antepante-manér med andra ord. ;) Lite dåliga kameravinklar och ibland blinkade det till, eftersom replay-systemet ville byta kameravinkel till följd av att du inte hade rört musen på ett tag. Riktigt irriterande, man tycker ju att en "Best of the best"-video borde vara välgjord.

Hur som helst, stuntsen är synd att klaga på. Tycker du rör dig uppåt sakta men säkert. Mycket variation, och det gillar jag. :mf_doof:

Favoritstuntet är utan tvekan din BSM till parkeringshuset. :confused:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall hålla mig kort.

Du har blivit bättre på editeringen, helt klart. Men en punkt jag får lov att ta upp med dig, varje gång.. Är att du visar samma stunt mer än en gång. I börjar, då du visade 2 stunts samtidigt, då det bytte vid trumslaget i låten.. Du visade det andra klippet två gånger och den med röda motorcykeln 3 gånger. Repetition fungerar ibland. Och då skall det vara något riktigt ordentligt super awesome bra.

Men generellt, helt okej faktiskt. Tummen upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen är det ju jag som inte gillar dina filmer något speciellt. Och det samma gäller för den här.

"Funderar på om den är värd att heta best of the best"

Men vist, var en hel del fina stunt. Och den dög väl. En vanlig stuntfilm.

Om man nu kan säga så. 6.5/10.0.

edit; removed l
Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...