Mathias Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Usch, är så jävla otaggad.. Har vi hört det där förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har inte heller några hörlurar, då jag antar att trådlösa är att räkna bort då jag säkerligen kommer få in någon annans signaler. Ta med sändaren i alla fall och låt den stå och spela upp Basshunter i tre dygn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 40Gbit/s... nu jäävlar. DHS08, känns inte så jävla dumt nu ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hur mycket har det varit på tidigare Dreamhack då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Herre bajskärv. Sitter alla med 40gb? Alltså, var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Herre bajskärv. Sitter alla med 40gb? Alltså, var. Nej, delat. Men det kan gå ännu snabbare internt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Tror det har varit på ca 5gbit/s de senaste lanen. Switcharna vid bordet klarar ju "bara" av 100mbit också per port, om jag inte minns helt åt tokstyr. Men ändå, att hela kalaset delar på 40gbit/s är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 live.dreamhack.se Beta "communtity" för besökare. Du loggar in med samma inloggning som på tickets.dreamhack.se på Live så har du en gästbok, en presentation och andra saker. Polare i Crew som tipsade mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Jag kommer inte, lär ändå inte få ledigt från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 lol, måste säga samma sak än en gång. Sitter antagligen i samma sits. Har inte fått min ledighet beviljad (än), och isf blir det jobb fram tills 00.00 på torsdag, och det måste man sova på, så jag kommer antaligen inte komma in till DH förens Fredag eftermiddag. dvs. mer än halva DH förbrukat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 lol, måste säga samma sak än en gång. Sitter antagligen i samma sits. Har inte fått min ledighet beviljad (än), och isf blir det jobb fram tills 00.00 på torsdag, och det måste man sova på, så jag kommer antaligen inte komma in till DH förens Fredag eftermiddag. dvs. mer än halva DH förbrukat. Stackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nej men min kompis ska. Och ni som ska dit jag ska få han att letta up er. Och endell ska få stryck xD nee bara skoja. eller jo kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Kommer nog inte jag heller, ska på fest på fredag och tycker det känns onödigt att sitta där torsdag-fredag eller lördag-söndag så.. nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Ni som drar er ur nu, har ni inte redan betalat era biljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Ni som drar er ur nu, har ni inte redan betalat era biljetter? Ja, fast mor min har erbjudit sig att betala mig vad den kostade för att slippa skjutsa ned mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Ja, fast mor min har erbjudit sig att betala mig vad den kostade för att slippa skjutsa ned mig. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Går det inte att sälja biljetterna längre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Går det inte att sälja biljetterna längre då? Jo, på blocket osv, men jag orkar inte strula med det nu ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nej men min kompis ska. Och ni som ska dit jag ska få han att letta up er. Och endell ska få stryck xD nee bara skoja. eller jo kanske. HEHE skicka han på mig. Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Jag vill men ändå inte. Lite sent nu att bestämma sig iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts