Jump to content

En liten fråga.


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Justja, minns det där nu efter ditt klargörande. Om det fanns en funktion så att även admins kunde flytta medlemmar vore ju det bra... de som blir bannade ska få skämmas offentligt i all evighet. ^^

Det borde väl du ändå veta, då du själv vart mod. Du kanske var en av de snällare som aldrig varnade folk ^_^

Men som Quattro säger. Alla BANNED och HYBERNATED är det hultan som själv lagt dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske bör förtydliga lite.

Förr i tiden fanns inget varningsystem, då flyttades medlemmar manuallt in i grupperna BANNED och HYBERNATED.

Men för ca 3 år sedan kom ett mycket praktiskt varningsystem och sedan dess har ingen (ok, kanske nått undantag) flyttats in i dessa grupper då det inte finns något behov längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske bör förtydliga lite.

Förr i tiden fanns inget varningsystem, då flyttades medlemmar manuallt in i grupperna BANNED och HYBERNATED.

Men för ca 3 år sedan kom ett mycket praktiskt varningsystem och sedan dess har ingen (ok, kanske nått undantag) flyttats in i dessa grupper då det inte finns något behov längre.

Men det borde väl gå att ordna så personer med fem varningar automatiskt flyttas till "Banned"- gruppen? Skulle vara bra, så man slipper undra varför folk försvinner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde väl du ändå veta, då du själv vart mod. Du kanske var en av de snällare som aldrig varnade folk :(

Jodå vill minnas att jag varnade några ett par gånger, men jag kom nog aldrig så långt att jag la in femte varningen. Jag var nog för snäll som du skriver. :mellow:

För övrigt håller jag med ovanstående talare (eller skrivare ^^) om att det borde synas mer vilka som blivit banned eller hybernating.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...