Jump to content

(VC) Virus


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Ja, egentligen finns det inte så mycket att säga...

Jag, Stevex och Ma cipriani bestämde oss runt början av Augusti för att göra ett ganska snabbt collab på ca 3 veckor och nu är vi klara med både stunts och editering.

Editot: Theonly one

Stunters

Theonly one

MaCi

Stevex

Jag fick repsen i lördags och har klippt nästan hela lördag natt och idag så jag blev ganska nöjd med editeringen :P, Stuntsen är ganska varierande, MaCi har bara 5 stunts, riktigt fina sådana, medans jag har ca 12 st som inte är några *höjapåögonbrynen* stunts.

Stevex fick tyvärr bara ihop 1 stunt men vi gillar honom ändå -_-

I stort sett så är vi rätt så nöjda med den, och när jag ändå är inne på ämnet så glömde jag att sätta ut stuntarens namn på det sista stuntet, det ska vara MaCi där :ph34r:

Virus HQ 222 mb, länken inehåller också streaming :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt, trodde Steve hade lagt ner.

Och jävlar vilken stor fil, tacka vet jag filefronts streaming. -_-

Edit:

Fan, den här var ju svinbra. :P Mycket bra stunts och bra redigering. Det var dock något som gjorde att filmen kändes ganska slö, och.. ja "ofartfylld". Kan inte riktigt sätta tummen på vad.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt VC fick rycket totalt när jag testade, stog man stilla så gungade PCJn och dyl. Märkte inget som underlättade stunting, men det finns väl något eftersom många ser det som lika illa som att modda.

Vet inte riktigt vad den gör och hur men den fuckar spelet ordentligt. Fick en 213ft hög natural bump på 3 minuter när jag körde med den avslagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt vad den gör och hur men den fuckar spelet ordentligt. Fick en 213ft hög natural bump på 3 minuter när jag körde med den avslagen.

Oj då, ja då förstår jag att det inte är "tillåtet" om den kan ha sån effekt. Märkte aldrig av det, men som sagt spelet är inte riktigt som det ska när man stänger av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj då, ja då förstår jag att det inte är "tillåtet" om den kan ha sån effekt. Märkte aldrig av det, men som sagt spelet är inte riktigt som det ska när man stänger av den.

Det beror också på vilken sorts dator du har. Det är därför vissa är emot det. Alltså om jag har en dator som kan hålla 200 fps konstant så blir det lättare för mig än för dig om du har en dator som kan komma upp i 50 fps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, från och med nu ska jag ha frame limiter på.

Det kommer att lagga sönder som F-A-N, men eftersom det räknas som modding så får jag väl bara stå ut med skiten.. >_<

Just gravitationen blir ju lite konstig, som när man försöker att wheela med en freeway, ibland får man upp den på bakan och ibland inte.

Jag tycker själv att mina stunts ser moddade ut ibland men ibland ser allt helt normalt ut.

Husomhelst..

Jag tycker att filmen var bra, mycket läcker editering och fina stunts av Ante och Stevex förutom mina moddade jävlar skitstunts som jag jobbade ihjäl mig med att sätta till följd att få ett rent helvete.

Bra musik och..ja, en förstklassig film. Bra att gratulera Ante! :)

9/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...