Jump to content

GiftedMisfit - Abnoxious


Gof
 Share

Recommended Posts

Hooooi cheeks, this is Godfather. Im very proud to produce GifedMisfit's first VC solo. Gifted is normally a SA stunter, and he started stunted VC since his dad broke (the motherboard whilst he tried to clean the CPU) his "better computer", so now he's on a crappy one that only can play VC.

Now, I take the word. Of course Im honored that he gave me the chance to edit, unfortunately, after I edited it full-done, I get a virus and has to reformat my PC. So, then I go out and records everything again, trying to get the exact same angles again. I put all of this together (yeah, really hard when you already done it once, isn't it? :cry: ) in 30 minutes, starts rendering and now Im here.

Blah, I talk way to much. Just enjoy the video

Abnoxious - TheGamersAlliance

-

Edit: Tog bort Håller med till 100%!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, TGA är förbannat segt idag, men jag tankar ändå. :wub:

Den var bra! GiftedMisfit är en förbannat bra stuntare, speciellt med tanke på att han är hyffast ny. Om han bara ville skulle han kunna platsa i de riktigt stora crewen (inget ont om GLS :P ). GLS ska vara väldigt nöjda att ha honom i sitt crew. Får hoppas att han fixar sin dator då, för det är i San Andreas han är som bäst.

Angående redigeringen så blev jag lite smått illamående på vissa ställen, men det går att se genom fingrarna med. -_-

Synd bara att du körde en riktig antepante där på sista stuntet, 4 tagningar! :P

Mycket bra film, hur som helst. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att du körde en riktig antepante där på sista stuntet, 4 tagningar! :P

Hey! :P

För övrigt så var filmen jätebra :wub:, Älskar din musiksmak och redigerings stil, den har verkligen klass.

GF är också som Kebab sa en riktigt jävla bra stuntare som skulle platsa bra i TMS eller XSA, inget ont om GLS som sagt -_-

9\10, Bra jobbat dudes :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt så bra film, en del riktigt fina stunts. Tycker redigeringen drog ner den lite dock, var bra under vissa stunder men också dålig under andra. Dessutom var det många gamla stunts, fler nya och mer kreativa stunts skulle jag gillat. Men som sagt, mycket var också bra i filmen.

EDIT:

Varför hittar jag ingen tråd om denna film på GTAS?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...