Jump to content

Red Ballons


Juster
 Share

Recommended Posts

Bomberna och Flame Throwers kan man inte sikta med. Alla andra kan man sikta med på ett eller annat vis.

Flame Throwers kan man visst sikta med. Alla vapen som "skjuter" kan man sikte med, dvs inga kastvapen eller melee. Om du eller nån annan undrar över kontroller så finns det ju alltid denna sida som nån varit duktig nog att skriva ^_^

Den texten (och LCS) kan kompletteras med PS2-kontroller, men då får ni säga hur setupsen ser ut och hur man gör manuellt sikte, etc. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flame Throwers kan man visst sikta med. Alla vapen som "skjuter" kan man sikte med, dvs inga kastvapen eller melee. Om du eller nån annan undrar över kontroller så finns det ju alltid denna sida som nån varit duktig nog att skriva ^_^

Den texten (och LCS) kan kompletteras med PS2-kontroller, men då får ni säga hur setupsen ser ut och hur man gör manuellt sikte, etc. :P

ehh... :(

Flame Throwers kan man sikta med, ja. Det var Molotov Cocktails jag tänkte på.

Jag skulle kanske kunna tänka mig att skriva om VCS-kontrollerna till PS2. Men då får du tala om vad setupsen är för nåt. Fattar inte riktigt, då det står om handbromsen i båda två. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letade inte efter dessa ballonger. Jag har för mig att jag bara fick 1 eller så. Jag vet inte riktigt om det buggade sig, eller vad som hände... jag var på ett uppdrag och körde en bil och helt plötsigt kommer det upp att jag förstört en ballong. Jaja. :(

Riktigt bra drag i den där låten. Så himla grym. :P Orgasm för öronen.

Bilen du köre in i sprängdes säkert och i sprängningen sprängdes också en ballong, har hänt för mig med två ballonger

ehh...:P

Flame Throwers kan man sikta med, ja. Det var Molotov Cocktails jag tänkte på.

Jag skulle kanske kunna tänka mig att skriva om VCS-kontrollerna till PS2. Men då får du tala om vad setupsen är för nåt. Fattar inte riktigt, då det står om handbromsen i båda två. ^_^

Handbromsen använder man i bilen (Smilyn som slår sig själv i huvudeet)

Men man skjuter utanför bilen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...