Jump to content

Bioshock


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker även att du inte ska döma ett spel som du inte ens har läst mycket, eller t.o.m spelat.

Och låt mig skratta, men System Shock är knappast så bra som Bioshock är.

Nu har jag klarat demot och det var till och med värre än vad jag trodde. Den lilla känsla som existerade drunknade i alla helt uppenbart skriptade sekvenser och rent utav komiska skrik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag klarat demot och det var till och med värre än vad jag trodde. Den lilla känsla som existerade drunknade i alla helt uppenbart skriptade sekvenser och rent utav komiska skrik.

Skriptade sekvenser? Vad jag vet är det 2 st eller något i demot.

Bioshock utklassar Systemshock med hästlängder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriptade sekvenser? Vad jag vet är det 2 st eller något i demot.

Bioshock utklassar Systemshock med hästlängder.

Ett demo med enbart skriptade sekvenser blir lätt lite irriterande när spelmakaren har hypat en levande miljö.

Men du kommer ändå aldrig att förstå, och jag kan på en gång erkänna att jag tycker att det knappt finns bra spel gjorda efter '00.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett demo med enbart skriptade sekvenser blir lätt lite irriterande när spelmakaren har hypat en levande miljö.

Men du kommer ändå aldrig att förstå, och jag kan på en gång erkänna att jag tycker att det knappt finns bra spel gjorda efter '00.

Jag sa att det var endast 2 skriptade sekvenser i hela demot, så jag förstår inte vart du får "Ett demo med enbart skriptade sekvenser"

Sniper: Bioshock är läskigast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker övertala farsan att köpa det för mig över Steam. :(

Går inte.

Ta plånboken när han sover, skriv ned kreditkorts nummret på datorn, lägg tillbaka plånboken. Ka-swchwing. Ta även och köp det när de betalar räkningar. Då är det väldigt lätt att de missar att se betalningen om de tittar igenom. Och så pang, så har du Bioshock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta plånboken när han sover, skriv ned kreditkorts nummret på datorn, lägg tillbaka plånboken. Ka-swchwing. Ta även och köp det när de betalar räkningar. Då är det väldigt lätt att de missar att se betalningen om de tittar igenom. Och så pang, så har du Bioshock.

Äh, behövs inte, jag har 500 kronor över från barnbidraget som vi ska flytta till farsans Visakort nästa vecka :3

Yaaay!

Har någon förresten laddat ned Bioshock musiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade demot nyss. Måste säga att det var väldigt kusligt (Ibland så väntar man sig att Cthulhu ska dyka upp -_- ) och rätt kul jävligt snyggt och väldigt stämningsfullt. Och en massa coola påskägg som t es att det kommer en ny ton varända gång man flyttar i menyn så i slutendan blir det en hel låt. :D Men jag känner att vapen och krafter är lite väl kompliserat med 70 olika. Känns som att man borde fått ut mer av det om spelet hade ett lägre antal men så länge man inte är tvungen att använda dem alla utan det mer handlar om frihet att kunna besegra fienderna som man vill så är det inga problem.

Jag var inte ett dugg intreserad av spelet innan men nu måste jag säga att det har hamnat på min lista av spel jag vill ha. Fast jag tänker inte skaffa det nu för min spel lista är aldeles för uppbokad nu den närmaste månaden med först Blue Dragon sedan spela genom HALO 1-2 igen och slutligen HALO 3. Men sedan är det en paus på typ en månad innan nästa intresanta kommer så då kommer jag troligen skaffa det. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som bekräfta alla dåliga egenskaper? Jag är för törtt för tillfället. :/

Googlade lite om spelet o fann en speciell sida o läste den o tänkte: Nä fy fulingen här köps ingen Bioshok för:

Vem fan vill ha rookkit i min burk ifrån SecuROM.

O inte bara det: Du kan bara configuera (spelet) 5ggr i inställningarna. efter det får du köpa spelet på nytt. (Låter kul va?)

Vid en internet activering av spelet och av någon anledning blir det problem med internet eller server så glöm det spel.(du får köpa nytt. Har du mycket pengar.)

Avintsallation: glöm det för SecuROM kommer att finnas kvar...(Tänk på Sonys Rookit)

Läs denna länk o tänk efter ni som vill köpa detta spel.Synd att förstöra ett så bra spel med ett sånt skräp.

http://www.guildcafe.com/blogs/viewblog.ph...hlight=bioshock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du kommer ändå aldrig att förstå, och jag kan på en gång erkänna att jag tycker att det knappt finns bra spel gjorda efter '00.

Jag kan inget annat än att hålla med dig på den delen.

Dagens spel är endast grafik men ingen känsla eller story.

Dåtidens spel var endast känsla och bra story med dålig grafik....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...