Jump to content

GTA IV till PC


Marwin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och vad grundar du den uträkningen på? :blink:

Så fort man släpper ett spel till nån konsol eller PC kostar det pengar för företaget. Det tjänar man tillbaka genom att folk köper spelen, men till PC är det så många som laddar ner att det kostar för mycket för att företagen ska tycka det är lönt. Skulle man släppa ett spel som GTA IV till konsol och PC samtidigt, kanske folk struntar i konsolversionerna och skaffar olagligt till PC istället = de förlorar pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Med tanke på att GTA IV har ett helt nytt multiplayer! så tror jag de kommer sälja bra även till PC! Jag är en av dom som inte köpt GTA till PC någon gång! Men kommer GTA IV ut på PC, så är de ett måste att köpa de för min del! För jag vill ju säljvklart kunna lira de Online!

Och alla som klagar på Piratkopiering till PC, har sett folk skriva därför de inte kommer till PC pga Piratkopiering! Men WTF!

Hur svårt är de och fixa en piratkopia till PS3 och Xbox då? Inte speciellt Svårt nej!

Redigerad av iNFEST
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att GTA IV har ett helt nytt multiplayer! så tror jag de kommer sälja bra även till PC! Jag är en av dom som inte köpt GTA till PC någon gång! Men kommer GTA IV ut på PC, så är de ett måste att köpa de för min del! För jag vill ju säljvklart kunna lira de Online!

Och alla som klagar på Piratkopiering till PC, har sett folk skriva därför de inte kommer till PC pga Piratkopiering! Men WTF!

Hur svårt är de och fixa en piratkopia till PS3 och Xbox då? Inte speciellt Svårt nej!

Men det är inte alls lika många som laddar ner spel för att lira på Xbox jämfört med PC.

Sen är det klart att de kan börja sälja tack vare det multiplayer dem har. Men är man säker på det? Vågar man testa? Man har redan tjänat hur mycket pengar som helst på Xbox och Playstation, det räcker egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att GTA IV har ett helt nytt multiplayer! så tror jag de kommer sälja bra även till PC! Jag är en av dom som inte köpt GTA till PC någon gång! Men kommer GTA IV ut på PC, så är de ett måste att köpa de för min del! För jag vill ju säljvklart kunna lira de Online!

Och alla som klagar på Piratkopiering till PC, har sett folk skriva därför de inte kommer till PC pga Piratkopiering! Men WTF!

Hur svårt är de och fixa en piratkopia till PS3 och Xbox då? Inte speciellt Svårt nej!

Men herregud. Det är än så länge nästan omöjligt till PS3 och till 360 kostar det att flasha det om man inte kan göra det själv som väldigt många inte kan/vill/orkar. Sedan är det miljontals mer som laddar ner spel till PC än 360. Får man fråga om du blev medlem bara för att skriva det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att GTA IV har ett helt nytt multiplayer! så tror jag de kommer sälja bra även till PC! Jag är en av dom som inte köpt GTA till PC någon gång! Men kommer GTA IV ut på PC, så är de ett måste att köpa de för min del! För jag vill ju säljvklart kunna lira de Online!

Och alla som klagar på Piratkopiering till PC, har sett folk skriva därför de inte kommer till PC pga Piratkopiering! Men WTF!

Hur svårt är de och fixa en piratkopia till PS3 och Xbox då? Inte speciellt Svårt nej!

Mja. Fast det löper ingen risk att bli banned på pc om du förösker ladda ner det dock... Folk orkar helt enkelt inte chippa. Är både dyrt och tidskrävande. Till pc behöver du inte göra någonting.. Bara att ladda ner o köra.

However... cdon kan man knappast lite på. Men jag tror det finns en chans att det kommer till pc. Vore bra om det gjorde det iaf. Men jag kommer köra på boxen under tiden. :)

Redigerad av Fargo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
Mja. Fast det löper ingen risk att bli banned på pc om du förösker ladda ner det dock... Folk orkar helt enkelt inte chippa. Är både dyrt och tidskrävande. Till pc behöver du inte göra någonting.. Bara att ladda ner o köra.

However... cdon kan man knappast lite på. Men jag tror det finns en chans att det kommer till pc. Vore bra om det gjorde det iaf. Men jag kommer köra på boxen under tiden. :(

Hoho, era bögar. Nu blev ni fan motbevisade.

Kommer om två dagar.

Bögar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gigantisk bump utan anledning och personliga påhopp...

Hoppas StellHell kommer.. :P

Hah. "You have no power heere, StellHell the Gray!"*

[youtube-old]3tlkrR_hasU[/youtube-old]

Av ovan nämnda anledning har No name förtjänat sin andra varning, och han har tydligen inte lärt sig sen den förra som kom för inte alltför länge sen. Låter tråden vara öppen ifall det mot förmodan skulle finnas anledning att bumpa.

*) Okej då, ska väl inte överdriva :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah. "You have no power heere, StellHell the Gray!"*

[youtube-old]3tlkrR_hasU[/youtube-old]

Av ovan nämnda anledning har No name förtjänat sin andra varning, och han har tydligen inte lärt sig sen den förra som kom för inte alltför länge sen. Låter tråden vara öppen ifall det mot förmodan skulle finnas anledning att bumpa.

*) Okej då, ska väl inte överdriva <_<

Jag har lärt mig nu, och jag hoppas att ni en dag ska lära er älska mig på ett platoniskt sätt.

Tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...