Jump to content

WKTT


Jazz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag kan sätta min vänstra pungkula på att 95% av alla bidrag Rockstar får in har skapats av fjorton- till sextonåringar som fnissar i luren.

Tror inte jag. Ofta fjortisar kör GTA.

Hur som helst måste man vara 18 år för att får prata. Fick jag höra av självaste VickeX som hade ringt in.

Hur som helst så kan dom nog knappast ta reda på det allt för mycket, så om du har en grov röst, så hörs ingen skillnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte jag. Ofta fjortisar kör GTA.

Hur som helst måste man vara 18 år för att får prata. Fick jag höra av självaste VickeX som hade ringt in.

Hur som helst så kan dom nog knappast ta reda på det allt för mycket, så om du har en grov röst, så hörs ingen skillnad!

Det är just det... de fnissar och trycker på knapp "1" på luren för att acceptera att de är över arton och så vidare då faktum är det motsatta. Harsh reality.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Robert Gustafsson ska på svengelska efter ett par glas rödvin ringa till R* och säga...

Helå, maj nejm is Robert Gustafsson! R, O, B, E, R, T, G, U, S, T... ju nov, aj rily dån't lajk dat wi häv to spel oUr nAmEs ut. Aj men lajk, waj do vi häv to? Aj tink dat vi shudd...

... fyll på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Robert Gustafsson ska på svengelska efter ett par glas rödvin ringa till R* och säga...

Helå, maj nejm is Robert Gustafsson! R, O, B, E, R, T, G, U, S, T... ju nov, aj rily dån't lajk dat wi häv to spel oUr nAmEs ut. Aj men lajk, waj do vi häv to? Aj tink dat vi shudd...

... fyll på. :)

Jaaa!! Vem fixar hans nummer`? >_<

Han ska prata som han gör här.

http://youtube.com/watch?v=9jwwWYuXI4E

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eazy någonting...

Du ska inte vara så uppkäftig.

Du ska inte spamma.

Du ska inte leka, "wigga", "niggah", "higgah".

Nu räcker det.

Varning + en liiten hybernating på dig så kanske du lär dig att respektera oss äldre.

Till sist, din signatur är så otroligt töntig så den får du inte ha kvar heller.

Ingenting för att han är teoman? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror knappast fjortisar ringer in. Fjortisar är allt för ''mogen'' för att spela något som helst spel. :teehee:

Jag tycker I allafall att vi skall skoja lite om Jack Thompson eller om terrorn.. Folk här är säkert försiktiga med att lägga upp texter men kan vi inte försöka skriva en text och lägga upp den? Varje frivillig person. Det gör ju inte speciellt mycket om den blir lite misslyckad. ;)

Jag själv är nog inte den bästa på sådant men jag tänker försöka.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror knappast fjortisar ringer in. Fjortisar är allt för ''mogen'' för att spela något som helst spel. :teehee:

Jag tycker I allafall att vi skall skoja lite om Jack Thompson eller om terrorn.. Folk här är säkert försiktiga med att lägga upp texter men kan vi inte försöka skriva en text och lägga upp den? Varje frivillig person. Det gör ju inte speciellt mycket om den blir lite misslyckad. ;)

Jag själv är nog inte den bästa på sådant men jag tänker försöka.

Försökte iaf. Ja, jag vet den suger.

Hey, this is (namn) + (stava namn)

I really love the show, but you know what's wrong with the world?

Everything you know. I went out on the liberty city streets and in every corner there were a person who got beaten up by some teenagers.

I mean, where does they learn all that stuff from?

One day i saw my own kid beat up someone.

I told him that the world is going down when he came home.

He started to crying and said that he was emo.

So i gave him a razor blade and he started to cut himself.

You know, i enjoyed it. Am i sick? Noooo. Am i a good father? Of course.

Let the kids do whatever they want.

Well, i left him in Liberty City and now a letter came saying that he died and that he must have money to reborn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte iaf. Ja, jag vet den suger.

Hey, this is (namn) + (stava namn)

I really love the show, but you know what's wrong with the world?

Everything you know. I went out on the liberty city streets and in every corner there were a person who got beaten up by some teenagers.

I mean, where does they learn all that stuff from?

One day i saw my own kid beat up someone.

I told him that the world is going down when he came home.

He started to crying and said that he was emo.

So i gave him a razor blade and he started to cut himself.

You know, i enjoyed it. Am i sick? Noooo. Am i a good father? Of course.

Let the kids do whatever they want.

Well, i left him in Liberty City and now a letter came saying that he died and that he must have money to reborn.

Gjorde också en.

My name Sadom Cralofa Chibebe and I'm gonna tell you how to make America better, and Liberty City less violent.

I am, truly, feeling so damn mad about America! We're fighting the terror by shooting inocent people down. For what reason? It's not good for the public to see dead bodies covered in blood. Well, It's good for those soldiers who write loveletters, but some people find it disturbing, and some people.. Can't just hold thier hands away. They wan't to feel. Feel real love for the first time. It's a bit sick, but only one cake. I mean, why can't we just bomb everything and everyone? Even Georgie Bush understand that the world is fucked-down by terrorits and crazy soldiers.. We have to stop them before It's to late. Weapons make us free. It makes me free from my ex to. Weapons are like the words of Einstein, but in a diffrent way. You can express youself so people understand you. However, Big Georgie.B said something like '' It's better to kill 98 civilians than let 2 terrorist get away.'' And we all know that It's true, we've seen it before, but these chickenstar terrorists are probably about to blow up the inocent crowd of beardgranpa's anyway.

Look, I drink beer every day watching my TV in my garage and they all talk about moviestars and the war on terror. Soldiers in sunglasses, wankers in the night, and everyone love the smell of blood. Look at Liberty City for example. The best and finest city in the world. People allways visit LC, but they never leave. It make our own Liberty City popular. Everyone wants to see what's going on there. But then, the green bananas from Vice City telling us that people never leave LC becouse they end up in the grave before they're able to move on. Ha-ha, ridiculous! They all love LC! They don't want Vice City. They don't need it. It's better to die slow than live fast......

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte iaf. Ja, jag vet den suger.

Det här är ett lustigt fenomen på internet. Varför posta om du själv tycker att den suger? Fila på den istället tills du är nöjd. Bara ett förslag.

Sedan hoppas jag att ni ringer in också, vore trevligt om ett bidrag från kalla Norden dök upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett lustigt fenomen på internet. Varför posta om du själv tycker att den suger? Fila på den istället tills du är nöjd. Bara ett förslag.

Sedan hoppas jag att ni ringer in också, vore trevligt om ett bidrag från kalla Norden dök upp.

Ibland så tror man att det är sämre än vad det är. Jag vill inte precis ringa och säga vad som helst. Skulle exempelvis nog inte vilja ringa med texten ovan.

Men med olika texter delar man med sig av förslag.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett lustigt fenomen på internet. Varför posta om du själv tycker att den suger? Fila på den istället tills du är nöjd. Bara ett förslag.

Sedan hoppas jag att ni ringer in också, vore trevligt om ett bidrag från kalla Norden dök upp.

Man vill att folk ska säga "Varför tycker du att den var dålig, den var skitrolig ju!".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...