• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Tänk hur bra Robert Gustafsson vore just nu >_<

Han skulle definitivt komma med.

Ring honom :)

HAHAHAHA, ja, tänk att kontaka honom. Hitta hans mobil nr och skicka sms till sidan. <_<

Vi kanske skall försöka hitta roliga Svenska skämt runt om på nätet och blanda in dem I vårat ämne? Och villket ämne är väldiskuterat? Bögar, våld, homofobi är väl dagens ämnen. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHA, ja, tänk att kontaka honom. Hitta hans mobil nr och skicka sms till sidan. :)

Vi kanske skall försöka hitta roliga Svenska skämt runt om på nätet och blanda in dem I vårat ämne? Och villket ämne är väldiskuterat? Bögar, våld, homofobi är väl dagens ämnen. >_<

Hmm, en kille med svengelska som berättar hur stor homofobi han har.

Typ: "Änd Tei aar evryveer, yu nov, i kant gå aut"

Njae, bättre kan vi nog!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOO"HHjag ska ringa in och säga i fuck america you are gays you bitches i fuck george bush i´hes a bitch i fuck russia i fuck serbia i fuck niko bellic i fuck roman horebitch i fuck all fucked up workers at bitch ass rockstar mothafucka i fuck you fuckyou FUCKIYOU BITTTTAAACHHEEEEESSSSSjag ska ringa in och säga i fuck america you are gays you bitches i fuck george bush i´hes a bitch i fuck russia i fuck serbia i fuck niko bellic i fuck roman horebitch i fuck all fucked up workers at bitch ass rockstar mothafucka i fuck you fuckyou FUCKIYOU BITTTTAAACHHEEEEESSSSS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOO"HHjag ska ringa in och säga i fuck america you are gays you bitches i fuck george bush i´hes a bitch i fuck russia i fuck serbia i fuck niko bellic i fuck roman horebitch i fuck all fucked up workers at bitch ass rockstar mothafucka i fuck you fuckyou FUCKIYOU BITTTTAAACHHEEEEESSSSSjag ska ringa in och säga i fuck america you are gays you bitches i fuck george bush i´hes a bitch i fuck russia i fuck serbia i fuck niko bellic i fuck roman horebitch i fuck all fucked up workers at bitch ass rockstar mothafucka i fuck you fuckyou FUCKIYOU BITTTTAAACHHEEEEESSSSS

Ja va galant idé.

Då kommer du absolut med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härliga svordommar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HÄHÄHÄHÄHÄ men vadå vad ska man säga för att komma med???

ska man säga

"Hello, this is Dominick Gregory from Bohan (spell it out blah), and I love the show, it's the only thing that gets me through the day. Let me tell you, I hate liberals, and I hate how they are always talking about Global Warming when what we really need to worry about is the cannibals living underground in the subway tunnels and giving more money to the military! This whole Global Warming thing is just a way for the communist to take away my SUV and make me eat lettuce. We should just make it illegal to talk about Global Warming and if you do, you're charged with treason and shipped out to Cuba where you would be hunted down by the natives and paper-cutted to death! Anyways, thanks for taking my call."

- Flash 103

eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska man säga

"Hello, this is Dominick Gregory from Bohan (spell it out blah), and I love the show, it's the only thing that gets me through the day. Let me tell you, I hate liberals, and I hate how they are always talking about Global Warming when what we really need to worry about is the cannibals living underground in the subway tunnels and giving more money to the military! This whole Global Warming thing is just a way for the communist to take away my SUV and make me eat lettuce. We should just make it illegal to talk about Global Warming and if you do, you're charged with treason and shipped out to Cuba where you would be hunted down by the natives and paper-cutted to death! Anyways, thanks for taking my call."

- Flash 103

eller?

Ja, något liknande, men inte kopierat från någon sida. Det är det första dom kollar upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

ska man säga

- Flash 103

eller?

Fy teoman, inte rippa från GTAforums utan hans/hennes tillåtelse.

Btw, reported. :)

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I rest my case.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eazy någonting...

Du ska inte vara så uppkäftig.

Du ska inte spamma.

Du ska inte leka, "wigga", "niggah", "higgah".

Nu räcker det.

Varning + en liiten hybernating på dig så kanske du lär dig att respektera oss äldre.

Till sist, din signatur är så otroligt töntig så den får du inte ha kvar heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor