Jump to content

LIVE EARTH FESTIVAL


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Såg Linkin Park i Tokyo, SVT gav oss ungefär 25 låtar från dom och alla var piss. Sedan såg jag Shakira i Hamburg, körde några konstiga brallor och ett blått linne så det var inget spännande där heller. Sedan kollade jag på vidriga och överdeppiga Snow Patrol, småfåniga Keane som verkligen inte fick med sig publiken och supertorra Metallica.

Men det bandet jag väntade på hela dagen och var självklart mest nöjd över var Kasabian. Bästa uppträdandet helt klart och man bevisar att man inte behöver ha publiken med sig för att det ska bli ett fantastiskt drag.

KvaddadPadda: SVT sa under eftrmiddagen att man skulle visa Mando Diao mellan klockan 9 och 10. Vrålkorkat isåfall om man sket i det.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det bandet jag väntade på hela dagen och var självklart mest nöjd över var Kasabian. Bästa uppträdandet helt klart och man bevisar att man inte behöver ha publiken med sig för att det ska bli ett fantastiskt drag.

KvaddadPadda: SVT sa under eftrmiddagen att man skulle visa Mando Diao mellan klockan 9 och 10. Vrålkorkat isåfall om man sket i det.

Håller med om Kasabian, de var grymma. Har Club Foot i .avi om någon är intresserad. evilgrin39_745831_0.gif

Vid 4-snåret så sa killen som snackade något i stil med: "Vi fick ju inte se Mando Diao, men vi fick ju lite svenskt när Madonna sjöng sin remake på Abba's låt Gimme! Gimme! Gimme!". Jävla idioter. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...