Jump to content

LIVE EARTH FESTIVAL


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Varför skicka bög bandet Mando Diao från Sverige? In Flames eller Soilwork hade passat bättre.

Din mamma hade passat bättre, i min säng.

---

Riktigt besviken på SVT alltså, ta dit massa halvkändisar som inte kan ett dugg mer om miljö än jag hemma i TV-soffan, så ska de hålla på och diskutera hur det ligger till här i världen, man blir ju bara irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man är dum i huvet om man inte gillar Mando Diao? Ok, ska skriva upp det och komma ihåg det till ett senare tillfälle. Jag lyssnar inte på sån billig komerciell skit pop/rock. Går in genom ena örat och ut genom det andra.

The Dude: Min mamma är inte lika billig som din. Din kommer till mig varje kväll.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man är dum i huvet om man inte gillar Mando Diao? Ok, ska skriva upp det och komma ihåg det till ett senare tillfälle. Jag lyssnar inte på sån billig komerciell skit pop/rock. Går in genom ena örat och ut genom det andra.

Nej men att kalla dom bögband är väl dumt.

The Dude: Min mamma är inte lika billig som din. Din kommer till mig varje kväll.

OHH!!! VILKEN DISS!!

Wolfmother var grymma som faeN! ;)

Metallica var väl sådär..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vilken låt körde Wolfmother? Snälla inte Woman för då tar jag livet av mig! Gillar den som fan!

Måste tyvärr hålla med forumets största mongo... Wolfmother, i synnerhet Woman, är så fantastiskt röjjig!

Jag upplevde den förvisso nu i Hultsfred där stämningen var helt ;)

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobbade men sprang mellan köket och tv:en.

Såg Linkin Park, Metallica, Genesis, Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Beastie Boys och några till

Kul grej när RCHP började spela, då släppte jag allt jag höll på med och gick ut och kolla, slutade med att mer än hälften av alla gäster stog vid mig och kolla och lyssnade på RHCP.

Annars tyckte jag Foo Fighters står för den bästa spelningen än så länge.

Väntar på Kanye West och Smashing Pumpkins nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaa du Linking Park har ju åkt Flygplan ner till Japan så..

Plus alla lampor och allt skit som är i bakgrunden, det lär väll dra lite ström med?

De har sagt, och som att jag fattar det är att allt på scenen och alla storbildsskärmar etc.

drivs med någon speciellt tjosan hejsan miljövänligt hejsan tjosan. Tycker inte det är något

större fel på galan, stundtals var den lite over the line med sina kortfilmer (en del var ok men

det var några tecknade från USA som jag reagerade lite på; ska alltid vara så actionfyllda och

bara dåliga) samt när en av artisterna (någon tjej) snackar bra om "one man" och hur han hade

förändrat henne blablabla, sen drar man upp Al Gore och han får stå och hålla tal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man är dum i huvet om man inte gillar Mando Diao? Ok, ska skriva upp det och komma ihåg det till ett senare tillfälle. Jag lyssnar inte på sån billig komerciell skit pop/rock. Går in genom ena örat och ut genom det andra.

The Dude: Min mamma är inte lika billig som din. Din kommer till mig varje kväll.

Hah, och In Flames är ju inte ett dugg kommersionella? ;)

Riktigt snyggt jobbat där med sista kommentaren om The Dudes morsa. Du bevisade verkligen vem som är mest mogen i diskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...