Jump to content

Favorit låtar?


Cyper
 Share

Recommended Posts

Själv föredrar jag In The Air Tonight. Får rysningar då jag lyssnar på den låten. Så jävla bra, alltså. Soundtracket för övrigt är nästan lika bra som Vice City's! ^_^

In The Air Tonight är en underbar låt. Och uppdraget när Phil uppträder är en av mina favoriter i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In The Air Tonight är en underbar låt. Och uppdraget när Phil uppträder är en av mina favoriter i spelet.

Japp, håller med. Dock lite överdrivet med alla lönnmördare som man skall döda.

Hoppas du vet att du kan se konserten (för 6000 tror jag det var) igen efter det uppdraget. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag Heart of Glass med Blondie passar så perfekt med in i spelet. Sen att det är en sådan otroligt bra låt gör inte saken sämre.

Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också.

Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 :P "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också.

Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 :( "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? ^_^

Det finns kanaler som enbart spelar 80tals-låtar har jag för mig så typ hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jodå, den är bra. "Living on the ceiling" är också jäkla nice, och "Family Man" är inte så dum den heller. "Sexual Healing" och flera andra från VCFL är väldigt bra också.

Kul grej: Jag satt och spelade VCS när en gammal låt dök upp på radion - riktiga radion alltså, i P3 :D "We're lost in music" var det. Rätt otrolig slump egentligen, hur ofta spelar man så gamla låtar på radio för det första? :lol:

Ibland känns det som om musik som varit i GTA-spelen spelas på radion då spelet har släppts.

''I want to know what love is'' är väldigt härlig. Passar perfekt till I Vice City.

http://youtube.com/watch?v=z9OGfBGOCpk :lol:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Själv tycker jag Heart of Glass med Blondie passar så perfekt med in i spelet. Sen att det är en sådan otroligt bra låt gör inte saken sämre.

Hmm, det var ju den som var introlåt till Heja Björn ju...spelet kanske är köpvärt trots allt, särskilt eftersom jag köpte ''Liberty City THE REAL FUCKTARD-GAME Stories''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...