Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

En leak på Dexter S04E01 finns ute.

Jag personligen väntar tills den 27 september, läst på lite forum och det är många som säger att dom ångrat att dom sett det för att dom måste vänta så länge på e02.

halvkass kvallé på episoden i vilket fall, har sett den men kommer kolla på den igen när den släpps igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sett rätt många avsnitt. Det är en intressant story och bra skådespelare och så, men jag väntade mig att den skulle vara lite humoristisk men den är bara deppig. Sen står de ofta och stampar utan att avsnitten tar storyn vidare.

Jag rekommenderar den inte.

Typiskt. Låter nog bli den serien då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redan kollat några avsnitt på True Blood, den är lite svårförstådd i början och rätt seg. Men saker klarnar upp efter ett par avsnitt och den är faktiskt riktigt bra.

Mycket sex och annat huxflux i den dock. :3

Håller med. Kollade Avsnitt 7 och 8 av säsong 2 imorse och satan vad bra serien är där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pja, förutom sex så.. fick man se.. saker.

;)

Jag tyckte att första avsnittet var väldigt bra. Har ingen aning om vart serien är på väg eller vad den egentligen kommer att hadla om, men jag väntar med spänning på att få reda på det. :(

Scenen med sexvideon då en kvinna blir tagen av en vampyr var ju inte lite obehaglig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte påpeka att alla borde gå in på Youtube och kolla in alla avsnitt från Kjell, som är världens bästa serie just nu. Det handlar om Kjell, som bor i Bagarmossen och gillar podcasting, och hur han klarar sig i livet. Bästa karaktären är Peter, som ska gifta sig med Kjells mamma, han är en agent som är underkover som hockeytränare, och ständigt synkar med Fröken Ur, förvillar förföljare och letar efter snipers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte påpeka att alla borde gå in på Youtube och kolla in alla avsnitt från Kjell, som är världens bästa serie just nu. Det handlar om Kjell, som bor i Bagarmossen och gillar podcasting, och hur han klarar sig i livet. Bästa karaktären är Peter, som ska gifta sig med Kjells mamma, han är en agent som är underkover som hockeytränare, och ständigt synkar med Fröken Ur, förvillar förföljare och letar efter snipers.

Det finns även en säsong 2. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...