okka Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Fan asså, det är nu det gäller... Det är nu det kommer an. Vem är mest medelklass? Jag tycker Godiva, diskutera smakerna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Någon vit choklad med jordgubbsbitar i som min mor köper ifrån LIDL lite då och då. Det är faktist den enda formen utav någonting som jag gillar som har jordgubbsbitar i sig. Redigerad 20 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ^ Om du menar samma vita choklad jag tänker på. Många mindre förpackningar i kartongen? Så måste jag hålla med om att den är jäkligt god Kan inte säga att jag har någon favorit sådär, gillar de flesta sorterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ^ Om du menar samma vita choklad jag tänker på. Många mindre förpackningar i kartongen? Så måste jag hålla med om att den är jäkligt god Kan inte säga att jag har någon favorit sådär, gillar de flesta sorterna Vi tänker nog på samma, det är som mindre chokladkakor istället för rutor som man bryter av, väldigt tunn och äckligt god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till Marabou! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 När jag äter choklad äter jag helst mörk sådan, vilket märke det är spelar oftast ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Bara så länge det är mjölkchoklad bryr jag mig inte om märket, men Marabou o Milka har goda chokladtyper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Marabou har en serie mörk choklad som heter premium. Den varianten med pistage i är underbart god. Även den vanliga funkar, den är ganska luftig. Vit choklad funkar alltid. Gärna med lite vanilj i. Sådan + en kopp te så är man hemma sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 När jag äter choklad äter jag helst mörk sådan, vilket märke det är spelar oftast ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Jag gillar Anthon Berg mycket... Dom har god kvalité och rika smaker. Mums!! Redigerad 20 juni, 2007 av RussianVodka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Euroshoppers 4 kronors 100g choklad från ICA, straight ghetto bitch. Men Aladdin och Paradis går väl an om man vill vara lite finare. Redigerad 20 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Cloetta typ.... äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vi tänker nog på samma, det är som mindre chokladkakor istället för rutor som man bryter av, väldigt tunn och äckligt god! Jag tror det är Anthon Berg. Jag brukar också äta den ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kinderägg, Malteisers, Kexchoklad och Polly. Där snackar vi grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kinderägg, Malteisers, Kexchoklad och Polly. Där snackar vi grejer. Öh...märken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Öh...märken? Det är väl märken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Go' och gla', kexchoklad. Cloetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Är jag ute och blir godissugen köper jag ljus choklad, typ Marabou. Deras med Daim är inte så pjåkig heller. Annars blir det oftast mörk choklad, 70% då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 After Eight, mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Öh...märken? Kinder, Maltesers och Cloetta. Happeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts