Jump to content

Skog / Inomhus?


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Jag börjar ana att i alla fall hälften som svarat i den här tråden, är smått dumma i huvudet. Kollar man hur vissa skriver så undrar man fan varför man är medlem här. Det var med nöd och näppe jag förstod vad första inlägget i tråden handlade om.

Hursomhelst, för att jag inte ska få massa aktiva moderatorers varningshot uppkört därbak så kanske jag ska tillföra tråden lite i alla fall, det vill säga 75 % mer än vad resterande medlemmar som skrivit just här gjort.

Nej, någon landsbygd har man inte pratat om, eftersom spelet ska utspela sig som New York så lär ju inte det vara särskilt rimligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa men armeer och skit brukar oftast finnas ute på landet juh. föresten så om de inte kommer finnas landsbygder... kommer de finnas jetplaner och sånt?

Mjo, det brukar finnas en hel del militanta arméer ute på landet som brukar bada, käka glass och bygga en koja i skogen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* kanske slänger in något naturhistoriskt museum med utställningen "Visit the woods of San Andreas inside a house!"

Alltså att de har byggt upp en liten del av skogsområdet från SA inne i en byggnad? Inte särskilt troligt men alltid något.

då kanske leather face dyker upp :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...