Jump to content

GTASajten Song Contest


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att VickeX ska lyssna igenom alla låtarna och räkna orden samt ladda upp alla låtar. Det står också.

Mycket riktigt. Ni kanske Ändå tycker att en månad är för mycket och att jag är seg. Men jag har även skola och läxor att ta hand om. Kommer inte direkt sitta non-stop. Sedan är det även så att det är Autumn. Hösttävling. Och ännu tycker jag inte riktigt att det är höst. :shifty:

Edit: Stog det inte? Det stog då. Kanske råkat suddat det på något vis. Ska läsa igenom jag också. Men jag är säker på att det stått där. Det är ju isf också anledningen till varför du viste det. :huh:

Edit2: Jo det stog. Kanske sagt just lite mer invecklat till dig, men vist stog det där:

*Topicen med länkar till videos och info kommer upp den sista september, då jag behöver tid att räkna ord och fixa filmerna.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onej onej :huh:

Kämpah Kämpah!

Du hinner fortfarande. Kör bara du sjunger på någon känd låt. Take On Me t.ex eller Cant Touch This. Du hinner spela in det. :P

Får man tävla genom att sjunga redan befintliga låtar? :shifty:

Låt oss säga att man sjunger till melodin av Same Girl, samma ord och samma melodi. Bara det att man själv sjunger?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man tävla genom att sjunga redan befintliga låtar? :shifty:

Låt oss säga att man sjunger till melodin av Same Girl, samma ord och samma melodi. Bara det att man själv sjunger?

Svar ja. Du får även sjunga egna låtar som inte är gjord för tävlingen, bara just den versionen är INSPELAD till tävlingen. Alltså en speciellt inspelad version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste den som sjunger vara medlem här på forumet? :ermm:

Det är ju en medlem som måste tävla ja. Och sjunga minst femtio ord själv. SÅ ja. Men nu har jag antagligen svarat för sent för att någon skulle kunna hinna skicka en låt. ;) Men vi kan köra lite dispans med några timmar, eller dagar. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Vad händer Vicke? Tycker det känns rätt dött.. :(

Ja om det är en hel månad som står, för er utomstående helt tom. Så jag kan förstå att det känns dött. Pollen kommer upp sista september som planerat.

Ah, det känns så pinsamt med min röst ^_^

Den känns så barnslig/tjejig/ful. Jaja, ni får klara er med min fula röst :(

Nejdå den är mysig. :)

Edutoz: Men det skulle inte gå vidare bra på en Idoladition.

Den ända här som skulle ha chans där är Lofon. :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...