Jump to content

Landsbygd i gta:iv


 Share

Recommended Posts

Tionde spelet? Tja, om man räknar de 2 expansionerna till 1:an som fulla spel, så ja visst. Själv tycker jag GTA IV är det 8:e spelet i serien.

Och då räknade jag inte med GTA Advance... så 9:e då. Men om man räknar de 2 expansionerna som riktiga spel så blir GTA IV det 11:e spelet, så oavsett hur man räknar så är det inte det 10:e spelet. =D *pet pet pet*

WTF? Är det inte bara en expansion - London? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tror att det med episoderna är ett sätt att spara på skivutrymmet och samtidigt kunna behålla bättre grafik. 360 skivan är ju inte oändligt stor, och med episoderna så slipper dom packa allting så tätt, och istället bara göra så att det finns nedladdningsbart till hårddisken sen! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir öar och liknande du kan köpa till, som kommer finnas nedladdningsbara genom tex Xbox Live. Sen kan det vara vad som helst som en bil eller en ny slyna på gatan. Allt är möjlig!! :wub:

Usch. Det luktar cashcow* a'la The Sims imho...

*A product or item that is endlessly upgraded or improved and which users don't mind having to pay full price for the latest examples. A frequent occurance within video games.

Btw. är det bara bra att det inte finns nån landsbygd, landsbygd är inte GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...