Jump to content

Hunter Spawn


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Läste på en sida (G-Unleashed) att Hunter inte bara spawnas i militär basen utan också en byggnad Syd-Väst med Helipad :S Med de e ju Flygplatsen basen!?

Alltså finns det någon annan ställe där man kan få huntern?

P.S När man väl har tagit en hunter... Finns de nån sätt att spara huntern på att man kan få huntern nästa gång man laddar up sparningen från förra gången?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet två ställen: Basen OCH en helipad på första ön nära hotelet där man sparar första gången.

Nej man kan inte "spara" den men däremot så Spawnas den alltid vid helipaden nära hotelet. :)

Ocenwiew tror jag hotelet heter.

Redigerad av Hvl10nh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på en sida (G-Unleashed) att Hunter inte bara spawnas i militär basen utan också en byggnad Syd-Väst med Helipad :S Med de e ju Flygplatsen basen!?

Alltså finns det någon annan ställe där man kan få huntern?

P.S När man väl har tagit en hunter... Finns de nån sätt att spara huntern på att man kan få huntern nästa gång man laddar up sparningen från förra gången?

Men jag skrev ju åt dig att den finns på en helikopterplatta längst söderut på första ön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huntern i armen får man efter att klarat hela storyn (vilket jag gjort) men det e svårt o ta den, Typ så fort man kommer ditt så dör man fort (Om man åtminstonde inte har mer än 5.000 Armor eller Hp vilket man får efter en fusk... Men så fort man sätter sig i huntern så skjuter alla på den och den börjar brinna i noltid så man får typ göra healing koden (aspirine) typ miljarder gånger... och försöka flyga där ifrån!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det är storyn för har aldrig klarat 100 men har den ändå :ermm:

Okej :)

Huntern i armen får man efter att klarat hela storyn (vilket jag gjort) men det e svårt o ta den, Typ så fort man kommer ditt så dör man fort (Om man åtminstonde inte har mer än 5.000 Armor eller Hp vilket man får efter en fusk... Men så fort man sätter sig i huntern så skjuter alla på den och den börjar brinna i noltid så man får typ göra healing koden (aspirine) typ miljarder gånger... och försöka flyga där ifrån!

Finns ett sätt att få den på, utan fusk och utan att de skjuter på dig.

När du klarat uppdraget Copland, där du spränger ena cafét i North Point Mall, så får du ju poliskläder vid polisstationen som finns när du kommer över bron från Starfish Island. Gå och ta på dig dem, så kan du sedan lugnt gå och ta huntern vid armébasen utan att bli ihjälskjuten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

as jobbigt att gå till polis stationen för polis dräkten :P föresten e polisdräkten as ful juh XD!

Jag har hittat en program som Qouad gav mig och den ägde :P Man blir aldrig skjuten av någon :ermm:

Men lite tråkigt för inga biljakter ;) Och biljakter e det bästa jag vet. Speciellt när man håller på att köra mot en pansar :D Haha va kul då man sprängs eller booster över den med en taxi :)

P.S Har ni märkt att om man gör fusken Gripiseverything så kan man hoppa med vilken bil som helst och inte bara taxi då :P men sen när fusket e borta så kan man inte de mer :S Fss... :)

:S oj, Blev visst för många smilisar :P :P

Redigerad av Avgen_VC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...