Jump to content

Ballar av stål


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag tror att det är i höst som detta kontroversiella program kommer att sändas på SVT. Vem har inte läst eller hört om vattenattacken på Fredrik Reinfelt? Nu så har teamet bakom serien (Strix) visst gjort bort sig igen. De har skrämt en ensam kvinna i sitt eget hem genom att skicka en skådespelare som agerade påverkad och började härma allt hon sade. När hon fick reda på att det var fejkat vägrade hon skriva på för att scenen skulle få visas i TV. Vad tycker ni om detta då?

Min personliga åsikt är att programmet ska få visas. Men man får inte gå för långt. Strix får hålla sig inom visa gränser. Men vi behöver ett program som har lite "ballar av stål" i Sverige. Särskilt på SVT. Jag är trött på att se 24 direkt om den ekonomiska krisen i Vitryssland varje gång jag slår på 2:an. Eller Mitt i naturen varje gång jag slår på 1:an.

Läs om senaste skandalen på Aftonbladets hemsida (Vart annars?)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Du hann före Ceon.

Detta är ju för djävligt. Vad är det för jävla fjollor som bor i Sverige?

88 årig tant: Detta är ju för skamligt!

Väninna: Gräsligt SVT!

88 åringen: Vi polisanmäler programmet så vi får stop på detta!

Väninna: Bra ide Ros Marie!

Sveriges ungdomar: NEJJJJJJ!!!!!!

Det är väl ungefär så här det gått till. Om det nu finns ungdomar som sympatiserar med tanterna i exemplet så borde de få klasstryk varje dag för resten av terminen!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, SVT verkar då inte ha ballar av stål, höhöhö! (w00t) ( >_< )

Tror ändå inte jag hade dragit på smilbanden så mycket åt folk som sprutar vatten och leker knarkare utanför folks dörrar. Ungefär som det där andra programet SVT sände förut, Humorlabbet där de gick runt och drev med folk på liknande sätt. Inte roligt, konstaterar jag bara...

Aschbergs kommentarer till det hela var iof rätt underhållande. "Vi hade kunnat ge fan i att spruta vatten på Reinfeldt, men jag klandrar inte de som gjorde det." :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Host* PK... *host*

Vadå? Tycker du inte att det är ganska desperat att försöka vara rolig genom att spruta vatten på folk eller leka knarkare? Tycker snarare att det är "inte roligt" än omoraliskt.

Dessutom hade jag inte tyckt det var särskilt kul att öppna för någon som ser ut att vara knarkare.. men jag hade nog inte öppnat dörren överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, SVT verkar då inte ha ballar av stål, höhöhö! :D ( >_< )

Tror ändå inte jag hade dragit på smilbanden så mycket åt folk som sprutar vatten och leker knarkare utanför folks dörrar. Ungefär som det där andra programet SVT sände förut, Humorlabbet där de gick runt och drev med folk på liknande sätt. Inte roligt, konstaterar jag bara...

Aschbergs kommentarer till det hela var iof rätt underhållande. "Vi hade kunnat ge fan i att spruta vatten på Reinfeldt, men jag klandrar inte de som gjorde det." :lol:

Haha, han e för skön bara! (w00t)

*Host* PK... *host*

Om SVT vart smarta så hade dom köpt Balls of Steel och börjat sända det, detta luktar dock bara wannabe på långt håll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? Tycker du inte att det är ganska desperat att försöka vara rolig genom att spruta vatten på folk eller leka knarkare? Tycker snarare att det är "inte roligt" än omoraliskt.

Dessutom hade jag inte tyckt det var särskilt kul att öppna för någon som ser ut att vara knarkare.. men jag hade nog inte öppnat dörren överhuvudtaget.

Om det är roligt eller ej är en sak, men att stoppa det hela för en sån sak luktar PK imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...