Jump to content

GTASajten Song Contest


VickeX
 Share

GTASajten Song Contest (Maj-Juni 07)  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Jag röstade på Lofon. Var faktiskt ganska skönt sväng i VickeXs låt -_- också, kom som stark tvåa.

Tack :teehee:

Jag tycker att alla bidragen var jätte bra.. fast VickeX var lite lite bättre.. så han fick rösten.

Wohoo!

Edit: Bestämt mig för Eliizar nu!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde faktiskt att Vickes låt skulle vinna den här omgången, fast det är ju iofs inte avgjort ännu! Aja, jag har inte röstat än - kanske lägger min röst på vicke senare! :D

By the way, kommer inte kunna vara aktiv nu fram tills den 10e Juni, för jag sticker på Sweden Rock Festival imorgon - bara så att ni vet! :D

Anyway, kul att ni diggade min låt! Lite skojig kuriosa om den är att den är (som ni säkert vet) en cover på DJ Roine, och ja, jag har Roines tillstånd att sprida den och att spela in den! Däremot så skulle den även varit med på hans singel till Ragnar" från början. Den skulle getts ut på Universal Rcords, men dom tyckte inte att min cover passade in till musiken, så den fick inte vara med! :lol: Lite trist, men en kul grej att veta för er andra kanske i alla fall! ^^

Förresten, om ni gillar min musik kan ni alltid adda min MSN så kan jag skicka mer! :unsure: PieceOfMetal@hotmail.com! Håller i nuläget på med en nyinspelning på min gamla klassiker "Muskeltroll" som komer bli mycket bättre! ;) Vill ni ha den och en hel massa annat också så är det bara att adda så skickar jag! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Great:

Uploader Message

Your account has been suspended.

Uploader service suspended!

06/03/2007 10:32PM

The starbase.se uploader service has been suspended until further notice. All files and accounts used with this service will be cleaned out within a few days. Disrespect of the simple rules and abuse of this service has now lead to total termination of this service. Do not expect to see a free and ad-free uploader service here anytime soon.

Hur fan ska vi göra nu då? :unsure:

Edit: Laddar upp zippen på rapidshare.

Men jag editerar in länken hit sen, för jag vill inte riskera att alla röster tas bort om jag redigerar första posten, som dem gjort ett par gånger förut.

DOWNLOAD LINK! Klicka här för att ladda ner alla bidrag!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...