Jump to content

Nya bilder


Rasty
 Share

Recommended Posts

Ska du klaga på grafiken i RTS-spel också? Man kan bara visa X antal polygoner på en skärm samtidigt...

Jag jämförde ett förstaspersonsskjutare (Crysis) med ett tredjepersonsskjutare (GTA IV), varför kan jag inte ställa exakt samma krav?

Föresten börjar man kunna ställa rätt höga krav på RTS också, kolla bara på Company Of Heroes.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte så mycket på bilderna. En del av dem hade usel kvalité. Btw, den svarta mannen som står I baren och har stjärtskurit sig har kallsingar där det står ''Didiers''.

Ska kanske stå Didiers Sachs. Vilket betyder att dom har återvänt och nu satsar på fillingar också. Annars var väl bilderna OK, trodde grafiken skulle se lite vassare ut. Bilarna var ju inte lite annorlunda, trodde vi skulle fått se nyare bilmodeller men har var det mest lite äldre low-riders.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittar man noga på bilderna så ser man väldigt mkt stegar, och att det ser väldigt detajerat ut!! så det är nog inget rykte till 100% att man kan klättra !

och sen det någon sa att grafiken inte är bra? e du dum eller? titta vilken genre GTA är i och kolla efter ett spel med samma klass som har bättre grafik?

och dom bilderna som va suddiga, var lite synd, för dem hade varit snygga wallpapers på datorn :rolleyes:

men ja tror att alla bilderna va äkta..

var fanns den infon on online?! hitta inget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jämförde ett förstaspersonsskjutare (Crysis) med ett tredjepersonsskjutare (GTA IV), varför kan jag inte ställa exakt samma krav?

Föresten börjar man kunna ställa rätt höga krav på RTS också, kolla bara på Company Of Heroes.

Jag kanske var lite hård. GTA har faktiskt aldrig varit "bäst" på grafik. Men samtidigt är det svårt att ha toppnivå på grafiken då en hel jävla stad ska pressas in i datorns och grafikkortets minne. Bara det jag menade :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag, eller erbjuder GTA IV långt ifrån bländande grafik? Även ett nytt spel kan såklart vara bra utan att se ut som Crysis, men ändå :rolleyes:

Att spela GTA IV kommer att vara som att leka med mattade lergubbar, verkar det som. Stelnad, mattad lera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...