Jump to content

Vilket OS är det bästa?


Alle090
 Share

Vilket gillar du mest OS?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mac OS X säger ju inte så mycket. Är det Tiger, Panther eller något av de andra du menar? Om du har med både XP och Vista ska du ha med alla Mac OS X-system imo.

Hur som helst är Mac OS X "Tiger" det jag tycker är bäst av de jag testat, dvs. XP och alla Mac OS X-versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mac OS X säger ju inte så mycket. Är det Tiger, Panther eller något av de andra du menar? Om du har med både XP och Vista ska du ha med alla Mac OS X-system imo.

Hur som helst är Mac OS X "Tiger" det jag tycker är bäst av de jag testat, dvs. XP och alla Mac OS X-versioner.

Oj, jag glömde skriva dit "Alla varianter"...:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smart av trådskaparen att editera förstasidan, nu är alla röster uppfuckade. :)

WTF, Återställs rösterna?!?!?!?!?!?!?!?!

Varför....

Förlåt... Kanske är bäst att låsa denna och komma tebax lite senare med bättre/mer altenativ som några nämnde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är svårt att rösta här. Windows måste man ju använda för att vara säker på att allt fungerar och att man kan göra det man vill. Men sen är det ju skräp på flera sätt och vis. Linux är betydligt stabilare och skönare, och ganska enkelt och användarvänligt när man lärt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktist nej det gjör du inte.

http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM

Ägd. Prata inte om skit som du inte vet en mammas skit om.

Nu pratar du skit. Det jag menade var att du sade emot dig själv. Först sa du att OS X har allt som Vista har men sen sa du att det fanns för få spel till OS X. Om OS X nu har allt som Vista, varför har det då färre spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...