Jump to content

48 hours later


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Jag hade tråkigt måndags....riktigt tråkigt.... så jag bestämde mig för att göra en 48h film :P, Vet inte riktigt om jag kan kalla det för collab då Qouad endats har ett stunt med :P.

Orkar inte skriva mer så jag länkar bara filmenhär

Streaming borde vara uppe innom kort tror jag...

Och btw, för er som inte vet så betyder 48h vid 48 timmars film, vilket betyder att alla stunts är landade på 48 timmar eller mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen, antepante har släppt nytt. Det var inte igår!

..eller? :lol:

Försöker kolla på streamingen, men filefront är förbannat segt idag. :P

Men vad i helvete?! WoW? :o:angry:

Haha, naajs, filefront gav mig fel streaming. :blink:

Surt värre att buffra fram en halv WoW-film, jag har ju bättre saker för mig. :P

Nåja, väntar på "den riktiga" nu. :)

SMILIES!! :):D:blink::lol::wub:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt bra faktiskt. Du är tillbaka på rätt spår igen, redigeringsmässigt. Aningen för snabb velocity ibland, men det ser bra ut så ignorera den kommentaren. Lite less på låten, den har använts cirka tre gånger, eller? Tycker att filmen hade ganska bra flow med låten däremot. Trött så jag pallar inte mer men aa, ganska bra som sagt. Redigering: 7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filefront låter mig inte tanka så jag får väl kolla på stream, vilket buffrar som en snigel..

edit: Bra film, tycker som övriga personer, att du verkar göra bättre ifrån dig i tidspress-filmer än vanliga:P redigering var okej, musik var som Mr.Magi sa lite uttjatad kanske men whatevva... :wub:

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den inte. Kanske sätt för mycket stuntfilm. Dem där stunten är ju inte bara. Men med dagens konkurrens så är det där ingenting. Jättetråkigt att titta på. Nu har man ju sätt allt sånt där. Bump och krail/korkscrew och bump bump och någon liten grind. Väldigt trist. Tyvärr. Men det är ju vad jag tycker. Alla andra tycker ju att den är bra so.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den inte. Kanske sätt för mycket stuntfilm. Dem där stunten är ju inte bara. Men med dagens konkurrens så är det där ingenting. Jättetråkigt att titta på. Nu har man ju sätt allt sånt där. Bump och krail/korkscrew och bump bump och någon liten grind. Väldigt trist. Tyvärr. Men det är ju vad jag tycker. Alla andra tycker ju att den är bra so.

..."48h vid" vad förväntar du dig?

---

Nice vid :) Mitt stunt är helt oslagbart som sagt :wub: Bra jobbat med redigeringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa ju att det ett blev något av detta till mig på MSN :wub: Eller tänker jag på fel film?

Jag hade bara stunts så att det räckte till en kort film, det skulle inte räcka till ett collab med dina stunts, och qouad hade bara ett så vi bestämde att han skulle gästa i min istället.

Tack alla utom VickeX :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den inte. Kanske sätt för mycket stuntfilm. Dem där stunten är ju inte bara. Men med dagens konkurrens så är det där ingenting. Jättetråkigt att titta på. Nu har man ju sätt allt sånt där. Bump och krail/korkscrew och bump bump och någon liten grind. Väldigt trist. Tyvärr. Men det är ju vad jag tycker. Alla andra tycker ju att den är bra so.

Vaknat på fel sida?

---------------------

Måste säga att jag tycker att du blivit väldigt mycket bättre på sista tiden! Gillade både stunten och redigeringen! Vill se ännu mer VC/LC från dig nu. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknat på fel sida?

Han har rätt att uttrycka sin åsikt. Själv väljer jag att inte kommentera på stuntsen. Stuntfilmer är relativt för mig. Därför jämför jag bara hans egna filmer emellan och därför ger jag den här filmen ganska högt redigeringsbetyg, eftersom jag tycker att den här har bättre flow än sina föregångare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vaknat på fel sida?

---------------------

Måste säga att jag tycker att du blivit väldigt mycket bättre på sista tiden! Gillade både stunten och redigeringen! Vill se ännu mer VC/LC från dig nu. :)

Du ska få se med :wub:, det lovar jag.¨

Vicke: Så du tycker att jag ska hitta på egna typer av stunts och så då menar du? Det är inte så lätt serru...

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den inte. Kanske sätt för mycket stuntfilm. Dem där stunten är ju inte bara. Men med dagens konkurrens så är det där ingenting. Jättetråkigt att titta på. Nu har man ju sätt allt sånt där. Bump och krail/korkscrew och bump bump och någon liten grind. Väldigt trist. Tyvärr. Men det är ju vad jag tycker. Alla andra tycker ju att den är bra so.

Sådär tänkte jag med, innan jag jag själv testade på att stunta "på riktigt". Då började jag inse prestigen i det hela, och filmerna blev mycket roligare att kolla på. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tyckt att stuntingfilmer är jävligt roliga att titta på, Kebab. Och det var innan jag stuntat. Och även efter jag börjat lite smått. Och jag vet att det inte bara är så lätt att göra dem där stunten, och inte lätt att hitta på nya stuntsätt heller. Men jag bara säger att det var tråkigt att titta på. Även jämnfört med dina andra filmer. Om vi då tar Sky High (hette den så?) så var den (och är) jävligt rolig att titta på. Lika spännande varje gång. Roliga stunts osv. Förutom en del. Men ja. Jag vet inte, och nej jag har inte vaknat på fel sida. Allting perfekt idag.

Och Kebab ett inlägg innan, ja 48 timma? Jag förväntar mig ingenting speciellt. Det är inte direkt så att jag suttit och längtat efter den här filmen. Jag har inte ens vetat om att den skulle komma... Men jag vet inte. Säger inte att stunten är dålig. Det är bara att, vet inte. Men nu jag har sätt väldigt många stuntfilmer och om man gör stunt nu behöver man göra riktigt stora grejjer. Bump bump bump liksom. Att bara hoppa från ett tak till ett annat, om vi vet att det är svårt, men du nu stuntat ett tag och verkligen kan det då vill jag gärna se någonting bättre. Jag har sätt så jävla mycket sådanna stunts. Det blir långtråkigt. Tyvärr alltså. Men det är så jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag försöker säga är att om man får upp intresset för det, så ser man skillnad på stunten. :)

Och självklart får du ogilla stuntfilmer, men jag tycker det är lite fel att klaga på den här filmen bara för att du har tröttnat på dem i allmänhet. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...