SilentViper Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Såg att Call Of Duty 4 kommer fjärde kvartalet iår. här är två källor. COD4 COD4 MF Platformar: PC PS3 Xbox360 Hoppas detta kommer blie bra. Längtar jä*ligt mkt nu. Tyvärr så har jag inga screens. Så fort jag hittar screens så ska jag lägga in dom. Eller om ni har hittat screen skicka till mig så ska jag posta in dom i denna tråd Hur tror ni detta blir?. COD 4 Trailer COD 4 Screens COD 4 Andra Info COD 4 Andra Info 2 Redigerad 30 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Släppte de inte 3:an för inte så längesen? Tycker dom skulle kunna vänta lite och bygga lite mer på det, känns som de släpper det lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Håller med JSHC, de borde inte förhasta sig och slänga ut ett skitspel. Fast det såg onekligen häftigt ut . Bra att de inte skippar en PC-version den här gången . Spännande att de lämnar WWII och hoppar framåt i tiden (hur långt, måntro?). Hoppas Medal of Honor-serien också gör det efter Airborne, känns lite utnött tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Jo håller med. Att det ska blie spännade och se hur COD 4. Skönt iaf att de testar något nytt med Cod serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Yeah, såg riktigt snyggt ut!! Kommer nog att sakna WWII, det ska erkännas, men å andra sidan så ser jag också fram emot att få spela i en annan tidsperiod i COD-spelen. Men jag tycker att man släpper det här liiiite för fort. 3:an kom ju ut i höstas, tycker man kunde bygga vidare på det, och vänta med 4:an, men nu gör man ju som man gör... Bra blir det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Man kanske har utvecklat CoD 4 sen länge tillbaks? Spelar 2an ganska ofta, tråkigt med modern tid. Men kanske inte finns så mycket mer att mjölka ur inom WWII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Man kanske har utvecklat CoD 4 sen länge tillbaks? Spelar 2an ganska ofta, tråkigt med modern tid. Men kanske inte finns så mycket mer att mjölka ur inom WWII. Dom skulle alltid kunna göra WWI. Undra varför ingen gör ett sånt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det ser sk*t nice ut Hoppas att man har råd med ps3 till hösten så kan man nog kanske köpa COD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det ser sk*t nice ut Hoppas att man har råd med ps3 till hösten så kan man nog kanske köpa COD 4 Hösten. Vintern skulle jag tipa på att det kommer ut då. Om vi har tur så kan det komma tidigare. så Som med det nya Oblivion. Det kom tidigare än väntat ju. *Springer till ett litet hörn och väntar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Påminner lite om BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Jag tror att det kommer bli bra. Känns nästan lite bättre nu när dom har gått förbi WW2 tiden. Finns för många spel som utspelar sig där, och det skulle kännas ganska upprepande om dom släppte ett till spel ifrån den tiden. Länge lever Robin Hood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Fan vad snabbt men iofs Call of duty spelen har varit bra . Längtar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Dom skulle alltid kunna göra WWI. Undra varför ingen gör ett sånt spel. Jo kanske det. Men det är väl inte så roligt att spela ett spela där man ligger i skyttegravar konstant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jo kanske det. Men det är väl inte så roligt att spela ett spela där man ligger i skyttegravar konstant Äh, dom får hitta på lite precis som dom gjort i dom andra CoD spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Dom skulle alltid kunna göra WWI. Undra varför ingen gör ett sånt spel. Som Maxz sa, det var knappast några rushar i WWI som i WWII. Dessutom så hade tekniken inte så bra saker, en pansarvagn som kunde åka i typ 4 KM/h, jippi. Något som skulle vara kul enligt mig är Vietnam kriget, dom som släppt det hittils är ganska tråkiga imo. Redigerad 17 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Varför vågar dom sig aldrig på första världskriget? Jefla horor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Varför vågar dom sig aldrig på första världskriget? Jefla horor. Ligga i en skyttegrav halva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Varför vågar dom sig aldrig på första världskriget? Jefla horor. Nämn ett enda känt slag från första världskriget! där ser du varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Nämn ett enda känt slag från första världskriget! där ser du varför. Finns massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Tror inte första världskriget skulle vara någon höjdare. Skyttegravskrig. Skulle dock vara roligt att spela fotboll mot Tyskarna på julnatten. Btw, när man ställer in grafiken på COD (1 och United Offensive)så finns det typ Low, Normal, High och Extra. Vad menas med extra? Är det högsta hönset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts