Jump to content

(VC)Eternal glory


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Yeah, here i ame again, whit a new VC solo (One step closer to 100 vids before Sweet :wub:), guest starring Tackleberry, ive ben working whit this for like 3-4 weeks and im really fucking proud this time, not just whit the stunts but also the editing :ph34r:

I think it is streaming on FF, orelse you need to download it, whatevva.

Enternal Glory HQ...and streaming i think

:wub:, Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Another one?

Kikar

--------

Musiken gillade jag då rakt inte iaf, stuntsen var helt okej. Saknades något som skulle få mig att lyfta på ögonen ordentligt, redigeringen gick an, var lite överediterad på endel ställen, men inget alltför allvarligt.

6/10 :ph34r:

EDIT: Mr.Magic, instämmer till fullo (post på GTAS)

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter spännande, dling...

Edajt: Den var sådär, redigeringen var ganska sådär (på vissa ställen ganska bra och på andra inte) ähm, lite segt att man fick se alla stunt 2-3 ggr där i början... Synd att du inte orkade öppna up photoshop för att göra Tac´s logga/namn bättre(ser väldigt ful ut) och sist, hur fan kan du följa upp Within Temapation med Emil i Lönneberga?

Förresten, är det bara jag som har lagt märke till att du börjat använda Within tempation i samtliga fimer sen Voyage?

Edajt2:Förresten, håller med Mr.Magic´s post på GTAS....

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar verkligen filmen, du har gjort bättre vad det gäller redigering. Men du är fortfarande något enormt bättre än jag, vilket gör mig imponerad. Inte för att det är konstigt att vara bättre än mig men ändå. Stuntsen då? visst har jag sett många av de förut, betyder inte att de är sämre än några andra, inte lika innovativt, sant. Inte lika kul, sant. Lika kul att se på filmen? Ja, absolut.

Main-musiken var också bra, inte den sortens låt som jag valt, men den funkade absolut. Gillar dina stunt, du utvecklas hela tiden, försök hitta lite combos och annat snyggt för att lyfta dig ett snepp till.

Tack för underhållningen. :P

och sist, hur fan kan du följa upp Within Temapation med Emil i Lönneberga?

Ooooh, hårda ord. Humor kallas det, fick mig ett gott skratt när den hoppade igång.

Vet inte varför alla är så jävla tråkiga, det är som att det finns riktlinjer som måste följas till 100% och halkar man utanför lite på en punkt eller två, ja då ska vi kasta skit på alla involverade i skapandet. Tråkig attityd killar. Visst, det är bra att du, Mr.Magic, ger konstruktiv kritik och påpekar vad det är du tycker bör förbättras. Men ge för guds skull lite positiva tankar också, så dålig var den väl ändå inte att du inte kan hitta något att säga som kan uppmuntra till förbättring?

...men det är ju upp till er, ingen tvingar er att vara trevliga...vara jobbig och kaxig funkar ju också. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar mest varför det fanns en del black screens (fyra sekunder långa), jag antar att det skulle gå ihop med musiken? Inger stort problem, men det är lätt att man fastnar på det.'.

Annars var det bra! Skulle knappast kunna göra bättre själv. :teehee:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och sist, hur fan kan du följa upp Within Temapation med Emil i Lönneberga?

Helt rätt ju! :mellow:

Tyckte filmen var bra, men man behöver inte visa ALLA stunt två gånger. ^_^

Du gjorde en f ö r b a n n a t snygg bump-på-stridsvagn-till-grind. Bra jobbat!

Men för sjutton gubbar, säger jag bara. Lär dig att det heter Dannye's main.scm SCM!!! Jag har sett dig skriva "smc" otroligt många gånger, men i den här filmen tar du fan priset. CMC? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt ju! :blink:

Tyckte filmen var bra, men man behöver inte visa ALLA stunt två gånger. :P

Du gjorde en f ö r b a n n a t snygg bump-på-stridsvagn-till-grind. Bra jobbat!

Men för sjutton gubbar, säger jag bara. Lär dig att det heter Dannye's main.scm SCM!!! Jag har sett dig skriva "smc" otroligt många gånger, men i den här filmen tar du fan priset. CMC? :(

:mellow:, har alltid trott att det heter smc ^_^, upptäckte efter renderingen att jag hade skrivit fel, tack annars alla ni som gillade filmen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...